Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog-Imst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Hoog-Imst

    Hier zijn we terug en hier was mijn voorbije korte verblijfplaats om de omgeving te verkennen en eventueel in mijn fotobakske te steken, met goede of minder goede resultaten. Nu nog afwachten wat de BD-experts daarvan vinden. De eerste is alvast in zwartwit.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Hoog-Imst

    Hier heb je een mooi plaatsje gevonden met dit uitzicht over dit fraaie dorp...Het kerkje op een sterke plaats en ook mooi hoe die overal boven uit steekt...Knap beeld hoor..
    Misschien de hooglichten tikkeltje verlagen Raymond..Het wit is voor mij op het randje.

    Ik kan me in ieder geval slechtere plekken bedenken om te verblijven...Lijkt me dat je weer een mooie reis hebt gemaakt!!
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Hoog-Imst

      Mooi uitzicht had je daar. De hooglichten op de gevel van de kerk is ook voor mij op 't randje (op mijn monitor alleszins). Wel een mooie foto.
      Last edited by philitalia; 15 september 2017, 14:34.
      Mvg Philip

      Comment


      • #4
        Re: Hoog-Imst

        Mooi uitzicht en afgewerkt in jouw typerende stijl
        Eigenlijk best zonde die nieuwbouw appartementen in dat mooie dorpje, maarja we moeten mee met de tijd ....

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Hoog-Imst

          lijkt me een leuke omgeving om je vakantie door te brengen
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

          Comment


          • #6
            Re: Hoog-Imst

            Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
            Hier heb je een mooi plaatsje gevonden met dit uitzicht over dit fraaie dorp...Het kerkje op een sterke plaats en ook mooi hoe die overal boven uit steekt...Knap beeld hoor..
            Misschien de hooglichten tikkeltje verlagen Raymond..Het wit is voor mij op het randje.

            Ik kan me in ieder geval slechtere plekken bedenken om te verblijven...Lijkt me dat je weer een mooie reis hebt gemaakt!!
            Helemaal mijn gedacht. Mooie compo gemaakt van dit dorpje, goede keuze hier voor zwart wit denk ik.
            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
            Groeten
            Kurt

            Comment


            • #7
              Re: Hoog-Imst

              Zo'n foto vraagt om een groter formaat. Goede compo en het felle zonlicht maken er iets bijzonders van.
              http://www.smuttynose.nl

              Comment


              • #8
                Re: Hoog-Imst

                Aangenaam de positieve reacties te lezen waarvoor dank. Op 't eerste zicht krijg je een overstraalde indruk bij het openen die zich langzaam aanpast en waar het beeldscherm een rol zal bij vertolken. Heb het toch geriskeerd en wordt goed onthaald. De kerk, waar ik naast logeerde, is heel speciaal van bouw en valt dus ook op en domineert het dorp (of is het nu stad). Hélaas niet apart in beeld te brengen door de omgeving. In kleur kan het ook doch de plaats verliest van zijn authenticiteit door moderne nieuwbouw wat ik meer en meer vaststel waar je ook komt !
                De wereld verandert constant zo ook in de natuur.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Hoog-Imst

                  Elke zône van de beroemde 10 gebruikt. Een beetje gewaagd, maar ik zou iedereen eens uit willen nodigen om 1 meter vanaf de monitor te kijken.
                  Dan verdwijnt het detail en komt er een schitterende zwart-wit mozaiek te voorschijn. Fraai gedaan, Raymond.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hoog-Imst

                    mooi gedaan. het lijkt wat op een foto van een miniatuurlanddorpslandschapje à la madurodam.
                    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hoog-Imst

                      Mooi Raymond !

                      Ik zou ook de hooglichten wat dichtknijpen (als het mijn beeld was )
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hoog-Imst

                        mooie omzetting en foto Raymond , licht is wat hard maar idd zoals je zegt het went na een tijdje (paar uurtjes ) grapje hoor , goed gedaan

                        Comment


                        • #13
                          Re: Hoog-Imst

                          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                          mooie omzetting en foto Raymond , licht is wat hard maar idd zoals je zegt het went na een tijdje (paar uurtjes ) grapje hoor , goed gedaan
                          Ik beschouw het als een eer maar gun jezelf ook de tijd om ook naar andere prachtige foto's te kijken Patrick, dat werkt genezend !
                          @ Frakske : Ook je ogen een beetje dichtknijpen helpt Frans of een zonnebril opzetten.
                          @ Iegienie : Wel, dank zij je opmerking krijg ik eveneens die indruk ... misschien is het wel een maquette ?
                          @ Johan : Iedereen achteruit met die zetel of stoel, als je over een grote woonplaats beschikt tenminste
                          Allen oprechte dank voor de commentaren. Gewaagd maar niet verloren.
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Hoog-Imst

                            Ik vind ook dat je de hooglichten eens goed naar de bovenste grens mocht drijven. Daardoor krijgt de foto een extra grafisch effect, zeker zeer toepasselijk bij zwart wit.

                            Comment

                            Working...
                            X