Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar kan ik in alle rust camera's testen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar kan ik in alle rust camera's testen?

    Camera's zijn dure spullen, ik test de body graag voor alvorens ik het koop. Maar waar kan ik een winkel vinden die verschillende camera's tentoongesteld heeft? De meeste staan achter glas en mogen niet geprobeerd worden. Ik heb geen zin om een body en een paar lenzen te huren voor een dag.

    Graag raad!

  • #2
    Re: Waar kan ik in alle rust camera's testen?

    Regio? Heb je een bepaald merk die je voorkeur geniet?

    Comment


    • #3
      Re: Waar kan ik in alle rust camera's testen?

      Regio Oost-Vlaanderen, maar ik wil gerust naar West-vlaanderen, Antwerpen, of Vlaams Brabant rijden. Ik prefereer Nikon of Fuji, maar wil wel eens Canons en Sony's testen. Heb het dan voornamelijk om de menu's en handeling, fotokwaliteit en andere kenmerken bekijk ik wel online.
      Last edited by burrid; 13 september 2017, 17:30.

      Comment


      • #4
        Re: Waar kan ik in alle rust camera's testen?

        is Turnhout is de buurt? Ik denk dat je bij Fotokonijnenberg een kans maakt.
        Waar een wil is, is een weg
        ---------------------------------

        Comment


        • #5
          Re: Waar kan ik in alle rust camera's testen?

          Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
          is Turnhout is de buurt? Ik denk dat je bij Fotokonijnenberg een kans maakt.
          Niet meteen in de buurt, maar ik wil er gerust eens heen als je effectief de camera's eens kan testen!

          Comment


          • #6
            Re: Waar kan ik in alle rust camera's testen?

            Ik ben laatst


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

            Comment


            • #7
              Re: Waar kan ik in alle rust camera's testen?

              Ik ben laatst bij mediamarkt in Eindhoven geweest. Stonden alle beschikbare camera's opgesteld en voorzien van stroom. Ik heb ruim de tijd genomen om alles te proberen voordat er een verkoper kwam. Ik vind de winkel niet prettig (onrustig/lawaai) maar dit proberen was zo nuttig, dat ik de camera ook daar gekocht heb. Groet, Ruud


              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

              Comment


              • #8
                Re: Waar kan ik in alle rust camera's testen?

                Grobet is een begrip in Antwerpen ... krijg je ook goed advies door mensen met productkennis.
                Mvg Philip

                Comment


                • #9
                  Re: Waar kan ik in alle rust camera's testen?

                  Art en Craft, wel die in Mariakerke gaan, de andere heeft geen fotomateriaal. Op zaterdag wat druk, maar door de week zeker genoeg tijd om te testen wat je wil.


                  Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Re: Waar kan ik in alle rust camera's testen?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
                    Art en Craft, wel die in Mariakerke gaan, de andere heeft geen fotomateriaal. Op zaterdag wat druk, maar door de week zeker genoeg tijd om te testen wat je wil.


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                    Inderdaad, die ervaring heb ik daar ook en altijd zeer tevreden over de info en de naservice. En een Belgische winkel, mag ook al eens benadrukt worden.

                    M V G

                    Eugène
                    BD1766BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Waar kan ik in alle rust camera's testen?

                      Wat bedoel je juist met 'testen'?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Waar kan ik in alle rust camera's testen?

                        Ik werk er al even niet meer, maar bij Kamera Express in Antwerpen lieten we vroeger alle camera's en lenzen op voorraad uitgebreid testen. 't Zou me sterk zijn dat dat veranderd zou zijn.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Waar kan ik in alle rust camera's testen?

                          Oorspronkelijk geplaatst door nesten Bekijk bericht
                          Wat bedoel je juist met 'testen'?
                          Bv. Als ik twijfel tussen lens A en B (en C...), halen ze deze uit de vitrine of voorraad voor jou en kan je gerust wat uitproberen, ik mocht ook gerust ermee eens buiten gaan testen om te zien wat de lens gaf (misschien omdat ze me herkennen en weten dat ik niet ermee ga lopen ).
                          Ook je geheugenkaartje meenemen om zelf eens wat beelden te nemen, en eerst thuis deze eens om de computer te bekijken alvorens aan te kopen is mogelijk. Dus in die zin 'testen' (2 weken meenemen naar Spanje zal waarschijnlijk iets teveel van het goede zijn:-)).

                          Comment


                          • #14
                            Re: Waar kan ik in alle rust camera's testen?

                            Oorspronkelijk geplaatst door NakedShovels Bekijk bericht
                            Ik werk er al even niet meer, maar bij Kamera Express in Antwerpen lieten we vroeger alle camera's en lenzen op voorraad uitgebreid testen. 't Zou me sterk zijn dat dat veranderd zou zijn.
                            - is nog altijd het geval bij KE in Antwerpen, mag wel niet mee buiten
                            - bij konijn in Turnhout mag je ook lenzen testen
                            BD0497BE : Nikon body + glas
                            www.RudyVerrijt.info

                            Comment


                            • #15
                              Re: Waar kan ik in alle rust camera's testen?

                              En ga door de week op een normale werkdag, leg aan de verkoper uit wat je wil doen, want dan hebben ze tijd.

                              Nelissen in Mechelen heeft ook deskundig personeel achter de toog staan.

                              Comment

                              Working...
                              X