Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mechelse Heide en schapen en heide

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Mechelse Heide en schapen en heide

    De laatste



    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

  • #2
    Re: Mechelse Heide en schapen en heide

    Niet zo sterk als de vorige opnames van deze schaapjes, wel goed van compo al mocht er voor mij minder lucht opstaan

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Mechelse Heide en schapen en heide

      Zie een lichte magenta zweem in de foto.
      Ik heb ook een vermoeden dat de zon nog te hoog stond waardoor je te hard licht hebt.
      En eigenlijk dood jammer dat je de kudde niet van naderbij hebt genomen, de kudde zelf zie je maar de herder komt er niet uit.
      Toch wel een heel mooi landschap daar.
      Patrick maak er eens voor jezelf een 16:9 van.
      Je zult zien dat de foto er al helemaal anders zal uitzien.
      Zou de breedte ook iets inkorten zodat de takken, in de lucht aan de randen, er niet meer op staan.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Mechelse Heide en schapen en heide

        Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
        Zie een lichte magenta zweem in de foto.
        Ik heb ook een vermoeden dat de zon nog te hoog stond waardoor je te hard licht hebt.
        En eigenlijk dood jammer dat je de kudde niet van naderbij hebt genomen, de kudde zelf zie je maar de herder komt er niet uit.
        Toch wel een heel mooi landschap daar.
        Patrick maak er eens voor jezelf een 16:9 van.
        Je zult zien dat de foto er al helemaal anders zal uitzien.
        Zou de breedte ook iets inkorten zodat de takken, in de lucht aan de randen, er niet meer op staan.
        Hierbij de bijgewerkte versie, 16:9 verhouding en wat minder lucht en wat meer verzadiging



        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

        Comment

        Working...
        X