Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uragh Stone Circle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Uragh Stone Circle

    Eigenlijk gingen we voor de waterval die op de berghelling ziet achter de cirkel
    maar eerst zijn we hier gestopt
    Mensen die terug kwamen van de waterval zeiden dat het een geldklopperij was
    hoe korten bij de waterval hoe meer je moest betalen
    dus hebben we er maar van afgezien en van deze mooie plek genoten





    sized_P1280300 by Liliane Buntinx, on Flickr
    Last edited by lilybie; 10 september 2017, 21:03.
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

  • #2
    Re: Uragh Stone Circle

    Heel mooie Liliane. ben hier even benieuwd naar je diafragmakeuze als je die wil delen natuurlijk. Deze had ook super geweest in slechte weersomstandigeheden ;
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: Uragh Stone Circle

      Mooi hoe de voorgrond aftekent tegen de achtergrond. Heel mooi licht ook
      https://www.behance.net/Lynx1966

      Comment


      • #4
        Re: Uragh Stone Circle

        Moet je in Ierland betalen om een waterval te bezoeken?
        Echt weer typisch beeld uit GB, je ziet ze er overal die stone circles....Zeer mooi in beeld gebracht tegen die mooie achtergrond, en de circle is inderdaad heel mooi gestoken scherp en komt goed los van de achtergrond..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Uragh Stone Circle

          Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
          ... Mensen die terug kwamen van de waterval zieden dat het een geldklopperij was
          hoe korten bij de waterval hoe meer je moest betalen
          Kan niet goed volgen. Ben er nog nooit geweest maar bedoel je dat men moet betalen om daar te mogen wandelen?

          Comment


          • #6
            Re: Uragh Stone Circle

            Mooi hoor die zuilen zo mooi tegen de nevelige achtergrond.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Uragh Stone Circle

              Compo is heel mooi met die contrasterende voorgrond .

              Mvg.,
              Smets84.

              Comment


              • #8
                Re: Uragh Stone Circle

                Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
                Heel mooie Liliane. ben hier even benieuwd naar je diafragmakeuze als je die wil delen natuurlijk. Deze had ook super geweest in slechte weersomstandigeheden ;
                Hier de gegevens van mijn toestel
                Camera Model: Panasonic (DMC-FZ1000)
                Lens Focal Length: 45,89 mm ()
                Shutter Speed: 1/800 sec
                F-Number: F3,9
                ISO: 125
                Compensation: EV 0/100


                Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                Moet je in Ierland betalen om een waterval te bezoeken?
                Echt weer typisch beeld uit GB, je ziet ze er overal die stone circles....Zeer mooi in beeld gebracht tegen die mooie achtergrond, en de circle is inderdaad heel mooi gestoken scherp en komt goed los van de achtergrond..
                ja voor die waterval moest je inderdaad betalen 10€ de man en hoe korter je naar de waterval ging zou je nog meer betalen.
                nu bij deze steencirkel hing ook een houten box met een slot voor een vrijwillige bijdrage 4 € de man.
                en ja ik heb betaald.WAAROM omdat deze plek totaal zuiver was van toeristisch afval geen papiertje gezien in de verre omgeving.
                er is toch iemand die dat doet hé en dan mag het voor mij wel eens om een bijdrage te geven
                als niemand dat doet zal het er op de lange duur niet eer zo mooi zijn.
                voor de landing op Skellig Michael waren we zelfs 75 € per persoon kwijt maar dat was de ervaring meer dan waard

                Oorspronkelijk geplaatst door tcf Bekijk bericht
                Kan niet goed volgen. Ben er nog nooit geweest maar bedoel je dat men moet betalen om daar te mogen wandelen?
                op vele plekken hangt een box voor een vrijwillige bijdrage . steek daar graag wat ik .maar meestal kan je er ook zo rond lopen .sommige attracties moet je inderdaad betalen zo ook de Kerry Cliffs 10 € per persoon
                en als je dan naar valentia Island gaat heb je een veel mooier zicht gratis op deze kliffen .
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                Comment


                • #9
                  Re: Uragh Stone Circle

                  Knap hoor om dit te zien, zou inderdaad ook heel mooi geweest zijn bij mistig weer
                  Ik denk dat ik ook overal in Vlaanderen zulke bakjes met een slotje ga ophangen, wie weet ...

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Uragh Stone Circle

                    vooral de voorgrond kan me ten zeerste bekoren. De achtergrond is misschien net iets te "vlak" tov de zonovergoten voorgrond. Maar zeker een meer dan prima beeld.
                    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Uragh Stone Circle

                      De stenen op de voorgrond springen er wel echt goed uit. Heel mooi gedaan !
                      Mvg Philip

                      Comment


                      • #12
                        Re: Uragh Stone Circle

                        Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
                        vooral de voorgrond kan me ten zeerste bekoren. De achtergrond is misschien net iets te "vlak" tov de zonovergoten voorgrond. Maar zeker een meer dan prima beeld.
                        dit was het max uit mijn toestel halen
                        tussen de stenen cirkel en de bergwand zitten z'n 2 km afstand was blij met de scherpt die ik uit de bergwand gehaald het op z'n afstand
                        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Uragh Stone Circle


                          een link naar een video uit deze prachtige omgeving
                          hier krijg je zeker een dag om
                          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                          Comment

                          Working...
                          X