Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung Gear S3: waar kopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Samsung Gear S3: waar kopen?

    Ik denk er over een Samsung Gear S3 Cclassic te kopen. In België bij de meeste winkels kost deze smartwatch 399€. Bij amazon.de kost deze horloge echter 279€. Schuilt hier een addertje onder het gras? Is dit een Duitstalige versie of is er maar één internationale uitvoering? Vanwaar dit prijsverschil?

    Dank u voor eventuele reacties,

    Raf

  • #2
    Geen idee waarom er zoveel verschil is....Amazon.de is een zeer betrouwbare website....heb er al veel gekocht en inderdaad, soms zijn producten daar redelijk wat goed koper.
    Ik heb mijn S3 tweedehands bij Coolblue gekocht.....deze was toen amper 200€
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Samsung Gear S3: waar kopen?

      Ik lees dat die prijs enkel voor Prime is en Prime kost 69€ per jaar.
      Als je dat nog moet bijtellen, dan is er veel minder verschil.
      Of heb ik dat verkeerd?
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Samsung Gear S3: waar kopen?

        Is het dat wat je zoekt?


        Ook een betrouwbare shop

        mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

        Comment


        • #5
          Re: Samsung Gear S3: waar kopen?

          Bij Amazon wou ik eens iets bestellen wat hier 50€ kostte en daar 15€. Toen ik op het einde was en moest betalen kwam daar plotseling 40€ bij ... dus toch maar opletten.

          Ik hoop dat je meer geluk gaat hebben met je smartwatch dan ik heb gehad. Heb een Motorola 360(1e gen) en dat ding werkt voor geen meter na een 1,5jaar. Blijft constant hangen, batterij gaat een halve dag mee, maakt soms geen verbinding en noem maar op. En ik heb daar 250€ voor betaald, meer als mijn gsm die 200€ kostte.

          Nu heb ik een MyKronoz ZeCircle2 gekocht. Kost slechts 59€, heeft een oled scherm, gaat minstens 2 dagen mee, makkelijk laden met dock, en doet de dingen die ik nodig heb namelijk sms'en ontvangen en zien wie mij belt.
          Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
          Mijn bird foto's en urbex foto's

          Comment


          • #6
            Re: Samsung Gear S3: waar kopen?

            Wat is het verschil met de Frontier?

            Knappe dingen ze , zien er veel mooier uit dan die van apple.

            mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

            Comment

            Working...
            X