Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2100m + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] 2100m + update


    Nog eentje van dezelfde dag.


    Update :


    Dit is de iets grotere uitsnede. Ik heb ook de hooglichten van de weerkaatsing van de zon wat geminderd.


    Dank voor het kijken
    Last edited by philitalia; 9 september 2017, 11:02.
    Mvg Philip

  • #2
    Re: 2100m

    't Voelt al erg frisjes aan de witte grond zou ik wat temperen
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: 2100m

      Mooi gefotografeerd, maar ik had liever een mooie groene alm i.p.v. die toestand gezien.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: 2100m

        Ik hou wel van dit soort contrasten in een foto. Mooi gemaakt
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: 2100m

          Persoonlijk zie ik ook liever enkel die overweldigende natuur maar toch vind ik deze opname ook wel geslaagd
          Het bouwwerk van de mens dat enorm afsteekt tegen het imposante bouwwerk van moeder natuur

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: 2100m

            Ik denk dat er nog wel meer gaan komen van deze machtige omgeving...De kabelbaan is niet het meest fotogenieke onderwerp...Zie liever net als je vorige pracht foto die in de HOF staat puur natuur in dit soort omgevingen.
            Wel weer mooi verder hoor, mooi die toefjes wolken rondom die imposante bergtoppen..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: 2100m

              Dank iedereen voor de reacties.

              Zelf vond ik het contrast tussen de immense natuur en de mens wel interessant hierin.
              Mvg Philip

              Comment


              • #8
                Re: 2100m

                heb ook zo een paar foto's in de pijplijn zitten, fantastische natuur, verprutst door menselijke aanwezigheid. Iets dat elke rechtgeaarde bergliefhebber doet huiveren. Maar als je dan de huiver in beeld kan brengen, dan heb je toesj.

                En dit is hier imho ook het geval, al had ik misschien liever een wat meer groothoekopname gewenst hier, of de mekanik iets kleiner/minder prominent in beeld. een gedacht...
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment


                • #9
                  Re: 2100m

                  Dank voor de tips. Ik had misschien inderdaad wat teveel van de foto weggesneden, vandaar de update. Het verschil is niet echt heel groot, maar toch voldoende om een ander beeld te hebben.
                  Mvg Philip

                  Comment


                  • #10
                    Re: 2100m

                    mooie opname van deze prachtige bergen
                    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                    Comment

                    Working...
                    X