Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Angélique 3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Angélique 3

    3e en laatste deel van mijn eerste poging tot studio fotografie. Ik merk dat er niet veel commentaren op komen dus zijn ze waarschijnlijk niet slecht maar ook niet speciaal. Alle tips blijven toch meer dan welkom. Ik zit hier om bij te leren dus laat u maar gaan (geldt ook voor mijn vorige foto's natuurlijk)




    UPDATE

    Last edited by ijshockeyfreak; 7 september 2017, 08:50.
    Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

  • #2
    Re: Angélique 3

    Heel mooi licht en goed scherp waar het moet.
    Persoonlijk hou ik er meer van om het oog in een hogere positie in de foto te hebben. Voor mij is er teveel ruimte bovenaan en ook door de crop lijkt het alsof ze een lang hoofd heeft.
    Ik zou er zelf een vierkante crop van maken, onderaan te starten.
    Maar das allemaal persoonlijke smaak natuurlijk.
    Groetjes,
    Dominic

    Comment


    • #3
      Re: Angélique 3

      Ik vind de zwart/wit omzetting en belichting mooi, maar ik heb weer iets met de pose (net zoals ik schreef bij je vorige). Dat is heel persoonlijk, maar ik vind het wat onnatuurlijk, alsof die arm van iemand anders is. Er gaat teveel aandacht naar de arm - naar mijn gevoel.
      Mvg Philip

      Comment


      • #4
        Re: Angélique 3

        @ zibro: Ik vond het eerst wat bizar om het hand er af te kappen maar ziet er inderdaad misschien wel beter uit.

        @ philitalia: Ik snap en zie wat je bedoelt. Maar geen idee hoe ik dit zou kunnen oplossen. Iemand enige tips?

        Alvast bedankt voor jullie reacties.
        Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

        Comment


        • #5
          Re: Angélique 3

          Update is veel indringender, mooi!
          mvg Christophe

          Comment


          • #6
            Re: Angélique 3

            Update is beter!
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #7
              Re: Angélique 3

              Vind ook de update veel beter.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Angélique 3

                Het is een beetje onnatuurlijk om je arm zo te houden - probeer maar zelf eens.
                Ik vermoed ook dat dat je een lens hebt gebruikt met korte brandpuntsafstand - waardoor de arm breder lijkt tov het gezicht - maar mogelijk sla ik de bal helemaal mis
                De belichting is mooi en de scherpte uitstekend (dat is waarom ik aan die breedhoek denk).
                Peter
                mijn website : klik

                Comment


                • #9
                  Re: Angélique 3

                  Twee heel mooie foto's met een voorkeur voor de eerste. Juist de hand vind ik hier heel goed passen
                  http://www.smuttynose.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Angélique 3

                    Bedankt voor alle reacties. Getrokken met een Panasonic g80 met 42,5mm lens wat een 85mm equivalent is op een fullframe. Was voor het model inderdaad zeer moeilijk om haar arm in deze positie te brengen.
                    Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

                    Comment


                    • #11
                      Re: Angélique 3

                      Beide zijn zeer mooi. Knappe resultaten voor een eerste keer! Dat belooft

                      Comment

                      Working...
                      X