Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ray of Light .........

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Ray of Light .........



    Mvg

    Jeannot

  • #2
    Re: Ray of Light .........

    Niet echt mijn ding, maar dat is uiteraard maar mijn mening.
    Het model komt naar mijn mening zeer akelig over, maar zolang de fotograaf en model het goed vinden...

    Comment


    • #3
      Re: Ray of Light .........

      Moet je niet vragen hoe ik mij elke ochtend voel als ik erlangs wakker wordt

      Comment


      • #4
        Re: Ray of Light .........

        Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
        Moet je niet vragen hoe ik mij elke ochtend voel als ik erlangs wakker wordt
        lol, ik denk niet dat het aan het model ligt, maar vooral aan de manier van belichting (of bewerking)

        Comment


        • #5
          Re: Ray of Light .........

          Inderdaad redelijk harde belichting. Vind het hier inderdaad ook minder passend. Maar wel een mooi vrouwtje dat je hebt gNo
          Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

          Comment


          • #6
            Re: Ray of Light .........

            Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
            lol, ik denk niet dat het aan het model ligt, maar vooral aan de manier van belichting (of bewerking)
            Ik ken heel weinig of niets van portretfotografie, vandaar mijn terughoudendheid om te reageren.
            In je 3 portretten is je model een "stoere meid", maar het is allemaal nogal een beetje overdreven . Zelf hou ik niet zo van de Uma Thurman "Kill Bill-poses" (ik bedoel dit niet als belediging, maar dat is het beeld dat bij me opkomt) en die worden dan nog eens versterkt door het harde licht. Naar mijn heel persoonlijke mening maken een zachter lichtje en misschien zelfs een glimlach een wereld van verschil - MAAR dat is natuurlijk slechts mijn smaak.
            Last edited by philitalia; 8 september 2017, 09:44.
            Mvg Philip

            Comment


            • #7
              Re: Ray of Light .........

              Het harde licht is zonder enige lichtbron getrokken ...... Dat maakt het achteraf altijd zo leuk

              Comment

              Working...
              X