Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In love?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] In love?


    Ik weet het ... safari foto's vallen hier niet in de smaak. We hebben het al 100x keer gezien.
    Zo ook vogels, insecten, mensen, architectuur ... Dus ik plaats hem toch maar





  • #2
    Re: In love?

    knap - valt op door de bizondere kleuren
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: In love?

      Hoezo zouden die niet in de smaak vallen?
      Mooie hoor, vooral de kruising maakt hem net even wat meer origineel..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: In love?

        Mooie plaat, kruising geeft het hier iets extra. Alleen weet ik het zo niet met de kleuren( heb die indruk dat die iets te geel is, Kleuren van de giraffe kunnen daar natuurlijk anders zijn dan hier in de dierentuinen )

        Comment


        • #5
          Re: In love?

          Safarifoto's vallen vaak tegen door het harde licht. Dan vind ik deze beter.

          Comment


          • #6
            Re: In love?

            Leuke en mooie opname hoor

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: In love?

              Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
              Alleen weet ik het zo niet met de kleuren( heb die indruk dat die iets te geel is ...)
              De foto betreft een Rothschild giraffe. Dit is een ernstig bedrijgt diersoort omdat er nog maar weinig plekken zijn waar ze in het wild te zien zijn.
              Deze plekken zijn bijvoorbeeld: Lake Nakuru National Park in Kenia en Murchison Falls National Park in Noord-Oeganda (waar deze foto werd gemaakt).
              De verbindingskanalen bij de Rothschild giraffe zijn niet zo wit als bij de netgiraffe, maar eerder aan de romige kant.
              De vlekken van de netgiraffe zijn ook donkerder en puntiger dan bij de Rothschild giraffe.

              Je opmerking over de kleur was dus zo vreemd nog niet

              Iedereen bedankt voor de reacties. Aangename verrassing ...

              Comment


              • #8
                Re: In love?

                Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                De foto betreft een Rothschild giraffe. Dit is een ernstig bedrijgt diersoort omdat er nog maar weinig plekken zijn waar ze in het wild te zien zijn.
                Deze plekken zijn bijvoorbeeld: Lake Nakuru National Park in Kenia en Murchison Falls National Park in Noord-Oeganda (waar deze foto werd gemaakt).
                De verbindingskanalen bij de Rothschild giraffe zijn niet zo wit als bij de netgiraffe, maar eerder aan de romige kant.
                De vlekken van de netgiraffe zijn ook donkerder en puntiger dan bij de Rothschild giraffe.

                Je opmerking over de kleur was dus zo vreemd nog niet

                Iedereen bedankt voor de reacties. Aangename verrassing ...
                Bedankt voor de uitleg.

                Comment


                • #9
                  Re: In love?

                  Ook voor mij een mooi beeld en een fijne toelichting er nog eens bovenop...

                  Groetjes
                  Freddy
                  https://fredor2.wixsite.com/my-site

                  Comment


                  • #10
                    Re: In love?

                    Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                    Ik weet het ... safari foto's vallen hier niet in de smaak. We hebben het al 100x keer gezien.
                    Zo ook vogels, insecten, mensen, architectuur ... Dus ik plaats hem toch maar
                    Volharden in de boosheid!

                    Mooie plaat trouwens. Waren deze mannen aan het vechten?
                    http://www.theafricabug.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: In love?

                      Ze waren inderdaad aan het vechten. Van 'love' was er dus geen sprake. Vandaar ook het vraagteken in de titel :-)
                      Of de wonde van dit gevecht was, weet ik niet.

                      Comment

                      Working...
                      X