Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Isan - 3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Isan - 3

    Nog eentje vanuit Isan (Noord-Oost Thailand).
    Eigenlijk was het vuilbak gezien de onscherpte maar door met color efex filtertjes te spelen vond ik het nog iets hebben.
    Of toch beter vuilbak ?


  • #2
    Re: Isan - 3

    De compo is niet slecht. Maar de kwaliteit van de lucht is vreemd en het geheel is misschien wat overgesatureerd.

    Mvg.,
    Smets84.

    Comment


    • #3
      Re: Isan - 3

      Niet zo mooi als je vorige vind ik, mss ligt het inderdaad aan de onscherpte en het filtertje
      Eigenlijk moet je steeds uitgaan van een goede opname, ook als je er daarna iets anders mee wilt gaan doen (maar da's mijn persoonlijk idee)
      Alhoewel het tegenwoordig wel "in" is om onscherpe opnames te maken en zelfs uit te kiezen als winnaars in een contest, dus ....

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Isan - 3

        Je hebt er in ieder geval nog wat van gemaakt, mits je meer denkt aan een schilderij.
        De draden vind ik eerlijk gezegd nogal storen.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Isan - 3

          Ik wil niet grof doen, maar omdat je het zelf voorstelt...vuilbak

          Comment


          • #6
            Re: Isan - 3

            Mooie lucht - maar ietsje te enthousiast geweest met de schuivertjes (?)
            Misschien nog een keertje overdoen
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Isan - 3

              Bewerking is persoonlijk en heeft nog wel iets vind ik. Rechts zou ik een stuk van de foto afdoen, die boom gaat met aandacht lopen terwijl je kijkrichting de draden volgen en misschien klein stukje lucht eraf. Mijn motto, less is more
              Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
              Groeten
              Kurt

              Comment

              Working...
              X