Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eenvoudig vliegje.... + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Eenvoudig vliegje.... + update

    Ik kon het niet laten om vanmiddag toch mijn camera mee te nemen.....
    Een eenvoudig vliegje kan ook best mooi zijn.








    ook nog even een crop als update...




    Rob,
    Last edited by natuurfreak; 2 september 2017, 15:49.

  • #2
    Re: Eenvoudig vliegje.... + update

    Als beeld zie ik liefst de originele maar in de crop valt wel meer op dat vliegjes toch niet zo eenvoudige beestjes zijn hé
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Eenvoudig vliegje.... + update

      Scherpte en detail zijn weer voortreffelijk.
      En man man man ... wat hou ik van dat zachte licht dat jij weet te creëren met die diffuser van je.
      Ooit, heel ooit, als ik er zelf niet achter kom, ga ik je toch eens vragen hoe je het doet. Maar ondertussen hou ik van de spanning om het zelf uit te vissen

      Comment


      • #4
        Re: Eenvoudig vliegje.... + update

        Mooi Rob, ik ga voor de boeventronie van de crop

        Comment


        • #5
          Re: Eenvoudig vliegje.... + update

          JLM, Frakske en kohraya... thanks....

          Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
          Scherpte en detail zijn weer voortreffelijk.
          En man man man ... wat hou ik van dat zachte licht dat jij weet te creëren met die diffuser van je.
          Ooit, heel ooit, als ik er zelf niet achter kom, ga ik je toch eens vragen hoe je het doet. Maar ondertussen hou ik van de spanning om het zelf uit te vissen
          Wat ik wel kan zeggen is dat er niet 1 ultieme diffuser is... De diffusers die ik de laatste jaren heb gemaakt hebben allen min of meer hetzelfde resultaat...
          Deze foto KLIK is 5 jaar geleden gemaakt met een totaal andere diffuser... in de loop van de jaren heb ik er meerdere gemaakt... zoals de laatste jaren o.a. met de bonenblikjes waarvan ik laatst al wat over gezegd hebt...
          De twin lite (vroeger van Canon en nu van Yongnuo), Kaiser 1200 Bounce flash shoe onder elke flitskop en transparant perkamentpapier zijn de enige constante factor in mijn diffusers.

          Rob,
          Last edited by natuurfreak; 4 september 2017, 17:54.

          Comment


          • #6
            Re: Eenvoudig vliegje.... + update

            klasse
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Eenvoudig vliegje.... + update

              Die crop is echt geweldig...Sommigen vinden dit geen fijne beelden misschien om te zien...Maar juist dit soort beelden vind ik super facinerend...Iets wat je met je eigen ogen niet kan zien laat je ons hier zo mooi zien..
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Eenvoudig vliegje.... + update

                Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                Die crop is echt geweldig...Sommigen vinden dit geen fijne beelden misschien om te zien...Maar juist dit soort beelden vind ik super facinerend...Iets wat je met je eigen ogen niet kan zien laat je ons hier zo mooi zien..
                thanks Jos...
                tja... de mensen die dit wellicht geen fijne beelden vinden kijken liever naar het 450 miljoenste vlindertje dat hier voorbij komt..... dat zijn foto's die ik met mijn gewone macrolens ook makkelijk kan maken, andersom wil ik dat nog wel eens zien...

                Rob,

                Comment

                Working...
                X