Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black Valley Ierland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Black Valley Ierland


    hier zijn we van de route afgeweken en een dal in gegaan
    straatje van 1 auto breed en gras door het asfalt in het midden.
    daar kwam je liever geen tegenligger tegen.

    schaapje staat dan wel centraal in dit beeld
    maar heb geprobeerd om het beestje in zijn
    natuurlijke omgeving tot recht te laten komen


    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

  • #2
    Re: Black Valley Ierland

    Mooie opname Liliane, het centraal staan van het schaap doet het in deze opname goed
    Van de grotere bekende wegen afgaan levert in veel gevallen mooie zichten op, zo ook bij deze

    ps. hopelijk ook nog wat opnames met het bootje in de voorgrond ?

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Black Valley Ierland

      De rotsblokken en het bootje zorgen er m.i. voor dat er genoeg spanning in de foto zit, waardoor de centrale plaatsing van het schaap geen probleem is. Ondanks het formaat wordt je geleidelijk naar boven geleidt, waar als kers op de taart het wolkje net voor de berg zit. Ik denk als je van de originele foto een 4: 5 uitsnede maakt, de foto wat breder getoond wordt, en daardoor nog mooier wordt. Mooie reeks Liliane !
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Black Valley Ierland

        Ook weer een mooie Liliane...Prachtig landschap weer, en de schaap voegt hier heel veel toe..
        Zou persoonlijk hier croppen tot aantal cm's onder de steen waar de schaap op staat.

        P.S staande foto's post ik zelf altijd in 900px langste zijde...Bij 1024 past het bij de mensen net niet volledig in beeld...Als je moet scrollen kijkt het gewoon niet fijn.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Black Valley Ierland

          knap - schaap en landschap prima in beeld
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Black Valley Ierland

            Er kwam meteen een glimlach bij me op bij het zien van de foto. Mooi !
            Mvg Philip

            Comment


            • #7
              Re: Black Valley Ierland

              Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
              Ook weer een mooie Liliane...Prachtig landschap weer, en de schaap voegt hier heel veel toe..
              Zou persoonlijk hier croppen tot aantal cm's onder de steen waar de schaap op staat.

              P.S staande foto's post ik zelf altijd in 900px langste zijde...Bij 1024 past het bij de mensen net niet volledig in beeld...Als je moet scrollen kijkt het gewoon niet fijn.
              Ik kan Jos helemaal volgen, prachtig en spontaan toe ik deze zag scrolde ik ook een beetje. Als je dat doet krijg je wel een beetje een vreemde beeldverhouding maar dat moet wel kunnen. (haha je zou er ook een leuk vierkant van kunnen maken, onder het schap en vlak boven de bergen )
              Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
              Groeten
              Kurt

              Comment

              Working...
              X