Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Quinten in de fotostudio

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Quinten in de fotostudio



    1 flits links vooraan met softbox en grid - 1 flits rechtsvoor met grote reflector en 2 achteraan met standaard reflector. Achteraan zwarte theaterdoek op 2 windups. En dat allemaal op de wei naast de stallen in open lucht Nabewerking enkel de zwarte achtergrond gezuiverd van plush en plooien en wat zwarter gemaakten overall contrast aangepast.
    Het paard zelf bleef vrij kalm, enkel de opstelling zelf was in het begin wat wennen
    5DIII, 16-35, 70-200 2.8L,Sigma 85 1.4, 430EX II, Elinchrom Quadra met reflectoren en softboxen. www.blacksquare.be / FB en IS @blacksquarefotografie

  • #2
    Re: Quinten in de fotostudio

    Mooie belichting en een goede pose van het paard maar was misschien wel beter als je wat meer naar links had gestaan. Ik zou de foto, als dat kan, wat kantelen naar rechts zodat de schoft minder opvalt. De bewerking valt daar ook nogal hard uit.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: Quinten in de fotostudio

      Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
      Mooie belichting en een goede pose van het paard maar was misschien wel beter als je wat meer naar links had gestaan. Ik zou de foto, als dat kan, wat kantelen naar rechts zodat de schoft minder opvalt. De bewerking valt daar ook nogal hard uit.
      Thanks. Een stap naar links had inderdaad een betere pose opgeleverd. Nu, het paard heeft sowieso een aanwezige schoft die wel wat licht opvangt waardoor het lijkt alsof hier de bewerking hard uitvalt.
      5DIII, 16-35, 70-200 2.8L,Sigma 85 1.4, 430EX II, Elinchrom Quadra met reflectoren en softboxen. www.blacksquare.be / FB en IS @blacksquarefotografie

      Comment


      • #4
        Re: Quinten in de fotostudio

        mooi belicht - knap
        Peter
        mijn website : klik

        Comment

        Working...
        X