Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

l'Etang des mille grenouilles

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] l'Etang des mille grenouilles





    het gekwaak van duizenden kikkers, miljoenen krekels en een volle maan...wat wil je meer?

    update in kleur op aanvraag


    enjoy

    Nathan
    Last edited by thaann; 28 oktober 2017, 21:44.
    www.lensculture.com/nathan-verstraete

  • #2
    Re: l'Etang des mille grenouilles

    Mooi vastgelegd hoor en zeer zachte gepaste omzetting
    Waar is dit Nathan ?

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: l'Etang des mille grenouilles

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Mooi vastgelegd hoor en zeer zachte gepaste omzetting
      Waar is dit Nathan ?

      grts
      Sieg
      is één mijn lievelingsplekjes (voor de zonsopgang) ....vijver tussen Corn en Brengues in de Lot / Frankrijk....is nu afgesloten wegens natuurgevoelig gebied...er zitten zeldzame rivierkreeftjes die blijkbaar god en klein pierke kwamen vangen...voor deze ben ik 's nachts er toch opgegaan....natuurlijk dikke donker...sta ik eventjes te genieten van geluid en sfeer....staat plots een soort bewaker op 1m van mij niets gezien door de duisternis en niets gehoord door de overweldigende natuurgeluiden....kreeg bijna hartinfarct...maar na een praatje en die kerel zijn gemeenschappelijke interesse in fotografie was het in orde :-)
      www.lensculture.com/nathan-verstraete

      Comment


      • #4
        Re: l'Etang des mille grenouilles

        Bedankt voor de info en het leuke verhaal !
        Mooie streek daar, vroeger nog in die buurt verbleven, Cahors en omgeving

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: l'Etang des mille grenouilles

          Mooi, met die reflectie in het water
          EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
          https://sites.google.com/view/pdh65/

          Comment


          • #6
            Re: l'Etang des mille grenouilles

            Mooi gedaan. Iets meer ruimte zou net nog mooier zijn. (mijn gedacht)
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: l'Etang des mille grenouilles

              Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
              Mooi gedaan. Iets meer ruimte zou net nog mooier zijn. (mijn gedacht)
              dit is nu al een samengestelde panorama van 8 beelden aan 30s belichting per beeld :-) :-)
              www.lensculture.com/nathan-verstraete

              Comment


              • #8
                Re: l'Etang des mille grenouilles

                Oorspronkelijk geplaatst door thaann Bekijk bericht
                dit is nu al een samengestelde panorama van 8 beelden aan 30s belichting per beeld :-) :-)
                Sorry, ik had duidelijker moeten zijn.
                Ik bedoelde naar onder en boven.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: l'Etang des mille grenouilles

                  Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                  Sorry, ik had duidelijker moeten zijn.
                  Ik bedoelde naar onder en boven.
                  ik begrijp wat je bedoeld maar deze panorama is geen uitsnede, het is een samengesteld beeld waarbij ik vooral de vorm (ik zie er een reuzevis in :-) van de bergrug met zijn reflectie wil/wou benadrukken....is geen panorama volgens de regeltjes maar zo worden er mijn inziens al veel gemaakt :-)
                  www.lensculture.com/nathan-verstraete

                  Comment


                  • #10
                    Re: l'Etang des mille grenouilles

                    Ben eigenlijk wel heel benieuwd ook naar de kleurenversie...Zeker gezien deze genomen is ' s nachts tijdens volle maan....Nu lijkt het gewoon een mooie foto tijdens daglicht.
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment


                    • #11
                      Re: l'Etang des mille grenouilles

                      Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                      Ben eigenlijk wel heel benieuwd ook naar de kleurenversie...Zeker gezien deze genomen is ' s nachts tijdens volle maan....Nu lijkt het gewoon een mooie foto tijdens daglicht.
                      kleurenversie geleverd zoals gevraagd :-)
                      www.lensculture.com/nathan-verstraete

                      Comment


                      • #12
                        Re: l'Etang des mille grenouilles

                        De kleurenversie is ook fraai, maar in de z/w dit net iets meer detail.
                        We zitten nog steeds op een andere golflengte. Indien in de tas aanwezig, had meer groothoek een iets hoger beeld doen ontstaan.
                        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                        Vriendelijke groeten, Johan

                        Comment


                        • #13
                          Re: l'Etang des mille grenouilles

                          voor mij de mooie kleuren versie hoor zie je echt dat het nacht is
                          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                          Comment


                          • #14
                            Re: l'Etang des mille grenouilles

                            In de kleurenversie zie je inderdaad veel beter dat het nacht is....En juist dat wil je toch wel laten zien denk ik.
                            Denk alleen dat er in de kleurenfoto veel meer uit te halen valt, lijkt nu nog een beetje op een nog niet ontwikkelde raw foto....Heb hem eens binnengehaal en wat mee gespeeld..KLIK.
                            Als je het niks vind moet je het maar zeggen, dan haal ik de link weer weg.
                            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                            MIJN WEBSITE

                            Comment


                            • #15
                              Re: l'Etang des mille grenouilles

                              ook mooi hé...je kan van dergelijke beelden 1001 verschillende ontwikkelingen maken ...ieder zijn eigen stijl ...
                              www.lensculture.com/nathan-verstraete

                              Comment

                              Working...
                              X