Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HST Petanque

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] HST Petanque

    Waar senioren samenkomen zowel voor sociaal contact als voor competitie.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: HST Petanque

    Onbeschreven, verwonderd kijken, sprakeloos of tot wat een "straatbeeld" kan leiden : Dit is wat ik ervaar in deze categorie maar ga daarom niet treuren ! Portretjes doen het beter
    Alle kijkers bedankt.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: HST Petanque

      Goede compositie in driehoek, beetje spijtig van de rommel achteraan. De kraan kan je makkelijk laten verdwijnen Raymond.
      Vriendelijke groet, laGrange
      http://lagrange.1x.com
      "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

      Comment


      • #4
        Re: HST Petanque

        Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk bericht
        Goede compositie in driehoek, beetje spijtig van de rommel achteraan. De kraan kan je makkelijk laten verdwijnen Raymond.
        Mijn opvatting is dat je in "straatfotografie" zo weinig mogelijk wegpoetst omdat de realiteit z'n rechten heeft in confrontatie met de kijker, een item dat in vele clubs overtreden wordt omdat men daar regels hanteert die men uiteraard zelf maakt : Op de foto zo weinig mogelijk opzetten, alleen waar het om gaat dus poetsen, knippen enzovoort ... en wat of waar is dan de 'straat' ? Dit is mijn leerproces door de jaren heen in recensies, omgang en contacten, vooral een bezoek aan tentoonstellingen waar dit onderwerp aan bod komt loont zeker de moeite ... alleen ... als men het blijft afwijzen is het uiteraard nutteloos ! Ben zeer respectvol voor je mening (en zeker je foto's) waarvoor oprechte dank en wil dus geen discussie hierover
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: HST Petanque

          de leidende lijnen geven je beeld heel wat diepte

          Comment


          • #6
            Re: HST Petanque

            Ah, jullie spelen petanque "op straat". Je had hier een extra pigment aan je foto kunnen geven door af te drukken op het moment dat de bal de grond raakt.

            Comment


            • #7
              Re: HST Petanque

              Leuk om te bekijken - mooie z/w omzetting
              Peter
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: HST Petanque

                De laatste bal, doet hij het of doet hij het niet?
                mvg, marcel

                Comment

                Working...
                X