Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Prunje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] De Prunje

    Deze keer eens geen hoogdravende lijnen,of andere sensationele zaken.
    Gewoon een lekker landschapsplaatje van de Prunje bij mij op 5 min afstand.
    Deze foto is al van een paar weken geleden, maar toen was de rode gloed zelfs al goed te zien van het verkleurende Zeekraal.
    Nu is het echt een feest, dat kan wedijveren met de heide.

    De Prunje.(in de avondzon)



    Alvast bedankt voor het kijken.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: De Prunje

    Heel mooi lijnenspel, en vooral ook het mooie warme strijklicht is erg fraai...
    Inderdaad schitterend gebied.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: De Prunje

      Mooie kleurige opname Johan van dit mooie landschap
      Zonde vind ik persoonlijk dat ze daar bijna alle houten paaltjes vervangen hebben door betonnen paaltjes

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: De Prunje

        Oké dan niet 'hoogdravend' maar toch een duidelijk lijnenspel die deze foto inhoudelijk draagt. De kleurtjes zorgen voor de opgewekte noot in dit gebied en de fotograaf zorgt voor de fraaie uitbeelding zoals we gewend zijn
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: De Prunje

          ben al een paar keer komen kijken, maar ik zie niet goed wat de foto wil zeggen. Misschien ben ik wat doof, dat kan.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: De Prunje

            Bedankt voor de respons.
            De foto heeft maar een boodschap : Dat ik mij gelukkig prijs, om in de buurt van zo'n mooi gebied te wonen.
            Ja, en lijntjes zijn een kleine, maar prettige tick van mij.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: De Prunje

              mooi lijnenspel
              inderdaad mag je je gelukkig prijzen als je in een mooi natuurgebied woont.
              kan er van mee spreken hier in de Maasvallei
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

              Comment

              Working...
              X