Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Berghut Drei Zinnen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Berghut Drei Zinnen

    Uitgangspunt om de omgeving te ontdekken. Ze staat in een steenslagveld waar het gevaar elke dag loert.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Berghut Drei Zinnen

    Indrukwekkend dat kleine (toch grote) huis in tegenstelling tot die massieve grote rots erachter
    De donkere zware omzetting benadrukt dat gevoel nog meer, knap Raymond

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Berghut Drei Zinnen

      Ik vind de blokhut een beetje verloren gaan in de omgeving en dat is te wijten aan de omzetting in z/w. Misschien beter in kleur. (?)

      Comment


      • #4
        Re: Berghut Drei Zinnen

        ik kan de opmerking van comic begrijpen, maar ikzelf vind dat net de grote sterkte van deze foto.

        Als je in de bergen aan het stappen bent richting een berghut is het altijd een soort aha moment als je die dan opeens op een klif of tussen een stel rotsen opmerkt. Meestal is die dan nog veel verder dan dat je zelf dacht dat ze zou moeten geweest zin.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: Berghut Drei Zinnen

          Zeer indrukwekkend beeld, een glimp van het nietige huisje tegenover het dreigende bergmassief. De bewolking zal straks alles weer bedekken.
          http://www.smuttynose.nl

          Comment


          • #6
            Re: Berghut Drei Zinnen

            Het is inderdaad wat zoeken naar de hut, maar geeft het iets extra. Mooie foto van een indrukwekkend landschap.

            ps. Ik ben er enkele weken ook geweest (maar voor de gemakkelijkheid de kabelbaan naar de andere kant genomen). Ik denk dat we hetzelfde weer hadden ;-)
            Mvg Philip

            Comment


            • #7
              Re: Berghut Drei Zinnen

              Heel mooie stevige omzetting, maar de wolk die binnen komt drijven is mooi spooky;
              Volg over het huis, maar ik denk dat dat niets met de omzetting te maken heeft. Gewoon pech dat het dezelfde helderheid heeft als de voorgrond.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Berghut Drei Zinnen

                De omzetting maakt er een heel dreigend beeld van - we lijken als kijker wel op de rand van een uitbarstende vulkaan beland
                Peter
                mijn website : klik

                Comment


                • #9
                  Re: Berghut Drei Zinnen

                  Kan dit soort omzettingen zoals van je gewend altijd wel smaken hoor...Maakt zo'n landschap als dit nog dreigender..Knap..
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Berghut Drei Zinnen

                    volgens mij is het gecamoufleerd huisje precies de bedoeling in dit ruige landschap ,een kleine zoektocht uitlokken die meteen de aandacht vasthoud in de foto ,goed gedaan en knap uitgevoerd Raymond

                    Comment


                    • #11
                      Re: Berghut Drei Zinnen

                      Graag mijn dank aan allen om te kijken en vooral om jullie bemerkingen. In feite moest deze iets minder zwaar gepresenteerd zijn, zo toch afgewerkt op mijn computerscherm doch was verrast door de weergave van de plaatsing. Ondertussen heb ik ondervonden dat 'Imgur', mijn foto's althans, allemaal iets zwaarder voorstelt en daar hou ik voortaan wat rekening mee maar dat ik meestal contrastrijk uit de hoek kom is algemeen geweten.
                      Zal later de berghut eens plaatsen in kleur en wat meer in the picture waardoor de omgeving naar minimaal verhuist.
                      @philitalia : De wolken dreven geregeld tussen en over de toppen dus de aandacht moest 'stand by' blijven, maar ook de zon was van de partij. Ik was daar te voet, geen lift genomen. Schitterende omgeving, wel veel erosie en dus steenslag.
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Berghut Drei Zinnen

                        Een boeiende foto met de nodige dramatiek. Zwart wit was hier een perfecte keuze
                        https://www.behance.net/Lynx1966

                        Comment


                        • #13
                          Re: Berghut Drei Zinnen

                          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                          Graag mijn dank aan allen om te kijken en vooral om jullie bemerkingen. In feite moest deze iets minder zwaar gepresenteerd zijn, zo toch afgewerkt op mijn computerscherm doch was verrast door de weergave van de plaatsing. Ondertussen heb ik ondervonden dat 'Imgur', mijn foto's althans, allemaal iets zwaarder voorstelt en daar hou ik voortaan wat rekening mee maar dat ik meestal contrastrijk uit de hoek kom is algemeen geweten.
                          Zal later de berghut eens plaatsen in kleur en wat meer in the picture waardoor de omgeving naar minimaal verhuist.
                          @philitalia : De wolken dreven geregeld tussen en over de toppen dus de aandacht moest 'stand by' blijven, maar ook de zon was van de partij. Ik was daar te voet, geen lift genomen. Schitterende omgeving, wel veel erosie en dus steenslag.
                          dan ga ik wachten op de kleuren versie daar hou ik meer van
                          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Berghut Drei Zinnen

                            Knappe dramatiek in deze foto, die berghut is nu eenmaal zo klein in het landschap, niets aan te doen en maakt het wel boeiend. Bovenaan had ik persoonlijk graag een klein beetje meer ruimte gezien om de foto meer in evenwicht en rust te brengen. ben ook wel benieuwd naar de kleurversie.
                            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                            Groeten
                            Kurt

                            Comment

                            Working...
                            X