Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Rotterdam 9 september 2017

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Rotterdam 9 september 2017

    Op vergelijkbare data hebben we op open monumentendag al diverse keren Utrecht bezocht, deze keer zijn er voor ons weinig locaties waar we niet al een keer geweest zijn. Ons oog valt nu op Rotterdam.
    Het programma zal zoals gebruikelijk starten vanaf een plaats waar het goed parkeren is, we kiezen Alblasserdam, de Jan Smitskade, waar we de waterbus om 9.18 naar Rotterdam nemen. Dagkaart kost 13 euro.
    Het dagprogramma bestaat uit een wandeling langs diverse interessante monumenten (uitwerking volgt).
    Het eindigt met een etentje en een terugvaart naar Alblasserdam.

    Liefhebbers kunnen dan nog even naar Kinderdijk rijden (bijna om de hoek) als de weersomstandigheden daar mooi voor zijn.

    Als je interesse hebt om mee te gaan, stuur me dan even een pb met aantal personen en je naam + telefoonnummer.

    Deelnemers:
    1. fotodirk
    2. mutley69
    3. baloo
    Last edited by Spanjaart; 5 september 2017, 17:27.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

  • #2
    Re: SD Rotterdam 9 september 2017

    Nog belangstelling?
    Sony en Olympus
    Fotoseries

    Comment


    • #3
      Re: SD Rotterdam 9 september 2017

      Jawel Rob, maar op een ander datum ...
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: SD Rotterdam 9 september 2017

        Meer dan vermoedelijk kan ik me toch nog vrijmaken, zet me dus maar op de lijst!
        BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

        Comment


        • #5
          Re: SD Rotterdam 9 september 2017

          Super! Tot zaterdag!
          Sony en Olympus
          Fotoseries

          Comment


          • #6
            Re: SD Rotterdam 9 september 2017

            Bedankt om deze fijne dag te organiseren, Rob!

            Een boottochtje vooraf en als afsluiter: een leuke omkadering. Flinke regen 's morgens, maar wat een luchten!
            Zon en blijheid na de lunch, en een mooie zonsondergang op het eind.

            Eens te meer - dank zij de Open Monumentendag - enkele onbekende pareltjes ontdekt.

            De afwezigen hadden zoals gebruikelijk het spreekwoordelijke ongelijk...
            BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

            Comment


            • #7
              Re: SD Rotterdam 9 september 2017

              Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
              Bedankt om deze fijne dag te organiseren, Rob!
              De afwezigen hadden zoals gebruikelijk het spreekwoordelijke ongelijk...
              Ja, zoals altijd, maar als je dan niet kan omdat er al iets anders gepland is (was wel laat aangekondigd) doet het nog meer pijn.
              http://www.photo-patricske.be
              Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

              Comment


              • #8
                Re: SD Rotterdam 9 september 2017

                Patric,

                Ik denk dat er een vervolg zal komen op de kennismaking met deze boeiende stad vol fotografische mogelijkheden.

                Rob,

                Het was weer een geslaagde SD met schitterende uitdagende weersomstandigheden.
                Genoten hebben we alvast van de pareltjes die we hebben bezocht, evenals enkele
                verrassende dingen die ik gezien heb.
                Ik kijk reeds uit naar een vervolg op dit.

                groetjes,

                Dirk

                Comment


                • #9
                  Re: SD Rotterdam 9 september 2017

                  Rob - we hebben een fijne dag gehad, en daar heeft u zeker een belangrijk aandeel in gehad.

                  groeten

                  Ivo

                  Comment

                  Working...
                  X