Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleine Vuurvlinder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Kleine Vuurvlinder

    Deze voormiddag had ik een Kleine Vuurvlinder op bezoek in de tuin. Graag jullie mening of aanvullingen. Bedankt voor het kijken!



    ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
    Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

  • #2
    Re: Kleine Vuurvlinder

    de eerste vind ik wel leuk. eens een niet orthodoxe pose, daar hou ik wel van.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

    Comment


    • #3
      Re: Kleine Vuurvlinder

      Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
      de eerste vind ik wel leuk. eens een niet orthodoxe pose, daar hou ik wel van.
      Bedankt! Ik deel jouw mening! ;-)
      ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
      Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

      Comment


      • #4
        Re: Kleine Vuurvlinder

        Mooi,
        jammer dat de 2e bovenaan zo dicht bij het randje plakt, bij het fotograferen op dergelijke manier zit ik er niet mee om de bloem dan maar gedeeltelijk in beeld te nemen
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Kleine Vuurvlinder

          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          Mooi,
          jammer dat de 2e bovenaan zo dicht bij het randje plakt, bij het fotograferen op dergelijke manier zit ik er niet mee om de bloem dan maar gedeeltelijk in beeld te nemen
          Bedankt Frans! Mja, het was een dilemma ;-) Inderdaad, mocht ik iets lager en dichter gegaan zijn... Maar dan was de bloem idd half weg. Volgende keer ga ik er eens geen rekening mee houden en bekijken wat de resultaten geven.
          ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
          Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

          Comment


          • #6
            Re: Kleine Vuurvlinder

            Meer door de knieën gaan (als je rug dat aan kan) en vlak over de bloem fotograferen, dat vind ik beter dan de bloem aansnijden.
            Je krijgt dan ook de onderkant van de vleugels meer in beeld. Nu zijn het bijna streepjes.

            Comment


            • #7
              Re: Kleine Vuurvlinder

              Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
              Meer door de knieën gaan (als je rug dat aan kan) en vlak over de bloem fotograferen, dat vind ik beter dan de bloem aansnijden.
              Je krijgt dan ook de onderkant van de vleugels meer in beeld. Nu zijn het bijna streepjes.
              Dan moest ik plat op de buik gaan, zat al heel laag. Te laag voor mijn kunnen, blijkt de dagen nadien ;-) Heb er wel nog enkele in de reeks die iets vlakker zijn, maar vond die dan weer te gewoon. Wel een punt i.v.m. de vleugels, ik neem het mee naar de volgende!
              ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
              Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

              Comment

              Working...
              X