Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Phototainer/Flashtrax ervaringen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Phototainer/Flashtrax ervaringen?

    Iemand ervaringen met dit speeltje? Links voor diegenen die niet weten waarover het gaat, maar die wel geïnteresseerd zijn over wat het gaat : Phototainer / Flashtrax

    Paar vraagjes hierover:
    - Is het mogelijk om je foto's via de interface gemakkelijk te categoriseren op de Phototainer (copy/paste/new folder/...-mogelijkheden).
    - Zijn de bezitters tevreden over de snelheid, en wat moet ik me precies voorstellen qua tijdspanne van let's say een CF-kaartje van 1Gb downloaden op Phototainer?
    - Is de nogal beperkte battery-life geen serieus minpunt gebleken, en ook hier weer de vraag: In de realiteit, hoe lang gaat die mee bij gebruik van de verschillende mogelijkheden van het toestelletje?
    - Hoe zit het met de kwaliteit van het LCD-scherm?
    - MPEG-files, loopt dit een beetje?
    - Hoe snel verloopt het browsen door en bekijken van foto's?
    - Verder op- aan- en bemerkingen over het toestel?
    - Ah ja, en last but not least, waar heb je het aan een aangename prijs op de kop kunnen tikken?

    Of zijn er hier mensen die me met klem een gelijkaardig toestel dat ze in hun bezit hebben serieus kunnen aanbevelen? MP3-speler moet er toch zeker op (ingebouwde speaker is een aangename plus), schermpje is misschien een gadget, maar voor mij toch een zeer aangename plus die me wel wat waard is. Verder is het uiteraard belangrijk dat het betrouwbaar is, gemakkelijk te gebruiken, stevig, aanvaardbaar geprijsd, ...

    Greets, MVanker
Working...
X