Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony alpha 5000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony alpha 5000

    Hey!

    Ik heb sinds 2j een Sony Alpha 5000. Heel tevreden over het ding! Alleen als ik foto's maak met mensen op maakt hij hier zelf nog een detail foto van. Dus een uitsnijding van mijn originele foto. Deze staat dan ook effectief als foto op de geheugenkaart. Ik vind nergens hoe ik dit kan afzetten. Ben al bij enkele fotografen langs geweest, maar ook zij wisten het niet.
    Heeft iemand de gouden tip?

  • #2
    Re: Sony alpha 5000

    Misschien zoekt u dit (bij mij staan al m'n camera's in 't engels - ik kan daar gewoon in 't nederlands niet mee werken - en 't voordeel is dat op alle camera's ongeacht het continent engels aanwezig is)

    't zal op 't volgende neerkomen: in het menu gaan, onder de camera instellingen gaan en auto portret-uitsnede (of zoiets) uitzetten - bij selectie gaat u dat wellicht kunnen aanpassen. Ik weet dat die optie ook bestaat op de a6000. Als u 't niet vindt met behulp van 't tekeningetje in de link - zal ik even zoeken (maar ik ben een luie mens - en ik hou er van dat men zelf ook enige moeite doet).

    Turn off Auto Portrait Framing?

    Please access [Menu], then go to [Camera] and you will see [Auto Port. Framing]. Select auto port framing.JPG to disable the setting.
    Op deze link staat het symbooltje erbij: https://community.sony.com/t5/Alpha-...ng/td-p/141589

    Comment

    Working...
    X