Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vanop Straat, In Genève

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Vanop Straat, In Genève


    Tijdens het fietsen door het stad viel dit beeld me opeens op.

    (niet 100% zeker dat ik in het juiste forum zit met deze straatfotografie, maar ik weet niet goed waar het dan wel zou moeten ?)





    Last edited by Iegienie; 21 augustus 2017, 15:47.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Vanop Straat, In Genève

    Origineel beeld dit Pieter...Je moet het maar zien dit....Knap..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Vanop Straat, In Genève

      Heel interessant, moeilijk definieerbaar, de hersens worden gepijnigd (en net is de dafalgan op). Weet echt niet wat ik er eigenlijk moet van vinden op zowel inhoudelijk vlak als op sfeer en dan hou ik me liefst op de vlakte. Je hebt wel Genève weer onveilig gemaakt zo te merken
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Vanop Straat, In Genève

        :-)
        Het moet niet altijd makkelijk zijn he.


        Toch wat uitleg :
        Genève, brede baan van centrum naar CERN, langs de luchthaven : fietspad, dubbel vak voor autos, vak voor twee trams, dubbel vak voor auto's en opnieuw een fietspad.
        Mijn fiets staat op de fietspad, ikke sta (vrij angstig weliswaar) op één van de tramsporen met de D7100 en mijn 300mm lens, pas in Genève aangekocht - was er een dikke 15% goedkoper dan bij ons.

        Dus eigenlijk een uit de hand genomen foto met een 450mm (want crop sensor) op 1/800ste en f/5 en iso 400, wel met VR en uiteraard de RAW verscherpt in PS.


        Complicatie/Oplossing der mysterie :
        Voor mij is er een gebouw dat de ganse weg overbrugt. Met glas. Imho wat geïnclineerd glas. En dus een effectje.

        (ik heb het overleeft, nu nog de koppijn want heb een zonneslag en zjust een daffalganneke gepakt)
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment

        Working...
        X