Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar vind ik OP/TECH USA-straps en fotojasjes in België?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar vind ik OP/TECH USA-straps en fotojasjes in België?

    Hallo,

    Wil een band kopen die wat minder snijdt dan m'n originele D70 band. Heb gezien dat ze er enkel hebben bij Corné, maar das redelijk ver voor mij.

    Waar kan ik die kopen in België?

    Tweede vraagje: Ik zoek een fotovestje met kleine en grote zakken. Waar kan ik dat vinden??

    mvg Sven

  • #2
    Re: Waar vind ik OP/TECH USA-straps en fotojasjes in België?

    Oorspronkelijk geplaatst door Sven060483
    Hallo,

    Wil een band kopen die wat minder snijdt dan m'n originele D70 band. Heb gezien dat ze er enkel hebben bij Corné, maar das redelijk ver voor mij.

    Waar kan ik die kopen in België?

    Tweede vraagje: Ik zoek een fotovestje met kleine en grote zakken. Waar kan ik dat vinden??

    mvg Sven
    Die fotovestjes vind je in de meeste grote fotozaken, en ook in AS Adventure als ik me niet vergis...

    De Optech-straps heb ik nog niet gezien in België (toch niet in een winkel). Kijk misschien even naar een Lowepro, die hebben ook zo'n strap. Ik gebruik er zo eentje en die kun je o.a. vinden in de Fnac (kost een €30 meen ik me te herinneren...)
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Re: Waar vind ik OP/TECH USA-straps en fotojasjes in België?

      AS adventure, Sport-Line, Jack Wolfskin e.a.
      AS ADventure heeft een "eigen" merk dat wonderwel op de jasjes van Tenson lijkt.
      Dat is voor vissers, tropenbezoekers. Jammer genoeg is het "seizoen" voorbij en hebben die winkels niet heel veel keuze meer.
      In het voorjaar komen de "nieuwe" collecties binnen.
      Prijzen (in België varieren van 60 tot 95 €)

      Bij een Jack Wolfskin winkel is het mogelijk om een jasje uit een andere winkel te laten overkomen, als er nog een over is.

      Anders in de betere fotozaak en/of per internet..

      Groetjes

      Skitch
      Last edited by Skitch; 20 september 2004, 22:57.
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #4
        Re: Waar vind ik OP/TECH USA-straps en fotojasjes in België?

        Vroeger nog een Op-tech polsriemtje gekocht bij Leurs in Knokke,
        mischien hebben ze ook de gewone brede.
        Zelf heb ik er een 3-tal maar die heb ik gekocht op de stand van hen op
        Photokina in Keulen (oudste ongeveer 18 jaar geleden en jongste 2 jaar geleden).
        En het is wel degelijk zo dat je niet de indruk hebt dat je met een hoop gewicht rondloopt.(een echte aanrader ).
        daVinci
        www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

        Comment

        Working...
        X