Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stroming op het strand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Stroming op het strand

    DSC_0861-4 by lennert trevels

  • #2
    Re: Stroming op het strand

    Fraai beeld met de stroom naar de hoek. Helaas toch weer wat spookbeelden, naast de palen.
    De foto oogt ook erg grijs. (omdat de witten ontbreken)
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Stroming op het strand

      Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
      Fraai beeld met de stroom naar de hoek. Helaas toch weer wat spookbeelden, naast de palen.
      De foto oogt ook erg grijs. (omdat de witten ontbreken)
      Was ook het eerste wat me opviel, redelijke waas rond de palen

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Stroming op het strand

        Denk dat de waas rond de palen mede kwam door dat het windkracht 4-5 was. Kan je dit in Lr of Ps oplossen of gaat dit niet?

        Comment


        • #5
          Re: Stroming op het strand

          Oorspronkelijk geplaatst door areon Bekijk bericht
          Denk dat de waas rond de palen mede kwam door dat het windkracht 4-5 was. Kan je dit in Lr of Ps oplossen of gaat dit niet?
          Als de wind de oorzaak zou zijn, zouden de nerven van de palen niet scherp zijn.
          Omdat ik ook al in alle mogelijke valkuilen ben gevallen, zal ik er een paar opnoemen :
          Iets te gretig aan het Clarity- (helderheid) schuifje gezeten.
          De witten en/of de zwarten wat teveel gecorrigeerd.
          Kijk maar een terug in je bewerkingsflow als je wilt. Anders zou ik het niet weten.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Stroming op het strand

            Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
            Als de wind de oorzaak zou zijn, zouden de nerven van de palen niet scherp zijn.
            Omdat ik ook al in alle mogelijke valkuilen ben gevallen, zal ik er een paar opnoemen :
            Iets te gretig aan het Clarity- (helderheid) schuifje gezeten.
            De witten en/of de zwarten wat teveel gecorrigeerd.
            Kijk maar een terug in je bewerkingsflow als je wilt. Anders zou ik het niet weten.
            Je hebt gelijk Johan ik heb idd veel te gretig aan clarity gezeten op 100 gezet omdat bhet op mijn scherm mooi uit zag (scherm van jaren 200 ofzo ) maar op grotere schaal idd niet mooi

            Comment

            Working...
            X