Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brug ïle d'Oleron

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Brug ïle d'Oleron

    Dit is de brug van het vaste land naar ïle d'Oleron.

    brug

    Mijn eerste foto met ND-filter. Tips altijd welkom!

    Groeten

    Tim
    Nikon D850 - Sigma 14mm f1.8 (Art) - Sigma 24mm f1.4 (Art) - Sigma 50mm f1.4 (Art) - Sigma 24-70mm f2.8 (Art) - Sigma 150mm f2.8 (macro) - Sigma 105mm f1.4 (Art) nu nog leren fotograferen :-D

  • #2
    Re: Brug ïle d'Oleron

    Vind hem knap mis wel beetje structuur in de lucht. Voorgrond is mooi scherp. Ik denk wel dat je 1 van je 2 posts moet verwijderen max 1 per topic per dag

    Comment


    • #3
      Re: Brug ïle d'Oleron

      Bedankt, ik zal de andere wissen en een andere keer posten. :-) zal ook eens kijken of ik met het nef-bestand een betere lucht kan krijgen, dit is een bewerking die ik op vakantie deed op mijn oude laptop, die kon geen nef-bestanden lezen.

      Grtz
      Nikon D850 - Sigma 14mm f1.8 (Art) - Sigma 24mm f1.4 (Art) - Sigma 50mm f1.4 (Art) - Sigma 24-70mm f2.8 (Art) - Sigma 150mm f2.8 (macro) - Sigma 105mm f1.4 (Art) nu nog leren fotograferen :-D

      Comment


      • #4
        Re: Brug ïle d'Oleron

        Prima opbouw van het beeld, een mooie locatie met veel potentieel
        Doch mis ik scherpte en vooral in de diepte dan, wat waren je instellingen ?
        Tevens kan de kwaliteit ook beter, mss teveel compressie op het beeld uitgevoerd, opname is maar 139kb groot

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Brug ïle d'Oleron

          Meer dan geslaagd voor mij.

          Zou wel interessant zijn moest je je exif meegeven; ben ook pas begonnen met long exposures en dan is het nuttig om te vergelijken/leren van anderen.

          Comment


          • #6
            Re: Brug ïle d'Oleron

            Bedankt voor de reacties, ik heb het zodanig druk op mijn werk, dat ik nog niet deftig heb kunnen reageren, ik zoek de exif op en zal de gegevens hier zetten!

            Groetjes
            Nikon D850 - Sigma 14mm f1.8 (Art) - Sigma 24mm f1.4 (Art) - Sigma 50mm f1.4 (Art) - Sigma 24-70mm f2.8 (Art) - Sigma 150mm f2.8 (macro) - Sigma 105mm f1.4 (Art) nu nog leren fotograferen :-D

            Comment


            • #7
              Re: Brug ïle d'Oleron

              qua scherpte vind ik de foto OK.
              De voorgrond stoor ik me wel een beetje aan, het komt me iets te rommelig over...

              Comment

              Working...
              X