Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cindy

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Cindy





    Groetjes,
    Dominic

  • #2
    Re: Cindy

    Het tegenlicht is mooi
    De houding van je model vind ik een beetje geforceerd - ze houdt haar adem in voor deze foto denk ik
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Cindy

      Denk dat ze vooral haar buik inhoudt. Had vandaag al eens gekeken en wat mij stoort is dat de tint in het gezicht zo koud overkomt en het toch een warme setting is met zon in tegenlicht.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: Cindy

        Het tegenlicht vind ik goed, de pose van het model minder.
        Ze houd inderdaad duidelijk haar adem in, jammer.

        Comment


        • #5
          Re: Cindy

          Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
          Denk dat ze vooral haar buik inhoudt. Had vandaag al eens gekeken en wat mij stoort is dat de tint in het gezicht zo koud overkomt en het toch een warme setting is met zon in tegenlicht.
          Thx, dit was één van de redenen waarom ik hem hier gezet heb. Bij deze dus bevestigd. Het mag wat warmer in haar gezicht dus.

          Ook aan de anderen bedankt om te reageren. Of ze haar adem al dan niet inhoudt weet ik niet, ik denk eigenlijk van niet. Model was ontspannen tijdens de shoot. Ik zal wel op een verkeerd moment op het knoppeke gedrukt hebben dan.
          Groetjes,
          Dominic

          Comment


          • #6
            Re: Cindy

            De kleuren vind ik niet mooi, te soft contrast en het model poseert te krampachtig

            Comment


            • #7
              Re: Cindy

              Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
              Of ze haar adem al dan niet inhoudt weet ik niet, ik denk eigenlijk van niet. Model was ontspannen tijdens de shoot. Ik zal wel op een verkeerd moment op het knoppeke gedrukt hebben dan.
              Mooie reactie

              Comment

              Working...
              X