Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pillars in the sea

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Pillars in the sea

    DSC_0839-4 by lennert trevels

    DSC_0839-5 by lennert trevels

    DSC_0839-10 by lennert trevels
    Last edited by areon; 19 augustus 2017, 12:18.

  • #2
    Re: Pillars in the sea

    Heeft zeker wat te vertellen deze. Boeiende compo en het water heel mooi. Ik zou hier ook is een z-w van proberen te maken.
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: Pillars in the sea

      Had hem ook al klaarstaan in B/W maar ging meer van dit soort fotos posten en de hele reeks is bijna Z/W

      Comment


      • #4
        Re: Pillars in the sea

        Heel mooie benadering, met als absolute mooie aandachttrekker de stroom naar de hoek. Prachtige sluitertijd
        De scherpte is op deze grootte niet optimaal, maar ik kreeg op de jpeg nog een mooi resultaat.
        Mijn kritisch oog neemt helaas wel wat (vooral donkere) halo's rond de palen waar. Waarschijnlijk van oplichten en/of verdonkeren.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Pillars in the sea

          Mooie benadering van de omgeving. De zwartwit mocht iets krachtiger in uitwerking, denk ik.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Pillars in the sea

            Net wat ikzelf eigenlijk ook dacht, meer pit in de zw-wt omzetting steken en vooral beter afwerken zodat de halo's wegvallen
            Tevens mis ik eigenlijk scherpte, dus voor mij mochten alle palen scherper zijn, ben je mss vergeten naverscherpen na het verkleinen ?

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Pillars in the sea

              Kga de andere updaten maar snap iets niet als ik nu in lightroom mijn foto export heeft deze maar een file size van 223 KB hoe komt is normaal is die veel groter?

              Comment


              • #8
                Re: Pillars in the sea

                Blijkbaar stond mijn resize to fit aan ..... kan alles herdoen

                Comment


                • #9
                  Re: Pillars in the sea

                  Voor mij stoort de paal in de voorgrond wat; maakt de compositie enigzins verwarrend voor mij.
                  De zachtheid kan misschien te maken hebben met je kleine diafragma (f/20).

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pillars in the sea

                    Voor mij de eerste zwart-wit..Mooi die palen daar zo in het water, knappe gekozen sluitertijd ook..
                    Ze zien er inderdaad niet heel scherp uit, maar zit hem volgens mij in de naverscherping. Heb hem eens binnengehaald, en mag zeker nog wat hebben.
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment

                    Working...
                    X