Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sagan en Stuyven op de Haaghoek ? + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sagan en Stuyven op de Haaghoek ? + update

    Dit is Vlaanderen, dit is koers... De Haaghoek, een kasseistrook in het landelijke Sint-Kornelis-Horebeke, maakt deel uit van het parcours van de Ronde Van Vlaanderen. Menig profrenner reed er zijn tanden op stuk...Of de volgende personen op de foto profrenners zijn laat ik aan jullie verbeelding over, ze hebben in ieder geval de juiste wielertenuetjes aan :-)


    update met meer contrast en renners recht gezet :


    met de canon 1200D en Tamron 70-300, op 249mm - f6.3 - 1/1000ste
    Last edited by Mrmojorisin69; 18 augustus 2017, 18:32.
    Canon 1200D - Canon 10-18 - Tamron 70-300 - Canon G7X II

  • #2
    Re: Sagan en Stuyven op de Haaghoek ?

    Geen profrenners denk ik
    Maar foto staat scheef denk ik - een fietser moet zijn zwaartepunt boven de lijn van de wielen houden anders valt hij omver.
    Omzetting vind ik nogal soft.
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Sagan en Stuyven op de Haaghoek ?

      Het idee is zeker niet slecht maar de omzetting mist wat contrast.

      Comment


      • #4
        Re: Sagan en Stuyven op de Haaghoek ?

        ok heb een update geplaatst met meer contrast en de wielrenners ook recht gezet
        Canon 1200D - Canon 10-18 - Tamron 70-300 - Canon G7X II

        Comment


        • #5
          Re: Sagan en Stuyven op de Haaghoek ?

          update oogt veel mooier.
          Uit de oude doos?
          Straatfotograaf in Antwerpen

          Comment


          • #6
            Re: Sagan en Stuyven op de Haaghoek ?

            In deze foto kan ik me hélaas niet vinden. Je up is niet dezelfde als de oorspronkelijke, waarom in sépia ? De renners lijken me eerder een uitstap te maken dan te koersen en dit door hun houding. En wie het is maakt ook niets uit want op het achterwerk staat weinig informatie. Ik tracht altijd het positieve als het negatieve gevoel te verhalen om zo eerlijk mogelijk te zijn en hopelijk heb je daar begrip voor ? Volgende keer beter !
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Sagan en Stuyven op de Haaghoek ?

              Ik wil iedereen bedanken voor de reactie, zowel positief als negatief. We zijn er om te leren en zolang niet aan afbraakpolitiek wordt gedaan kan ik ermee leven. Dus, G.R. Ik apprecieer je eerlijkheid.
              Ik weet ook wel dat dit Sagan en Stuyven niet zijn maar toevallig passeerden ze daar en hadden ze de uitrusting aan van hun idool.
              Door wat meer contrast door te voeren en te proberen kwam ik onvrijwillig bij sepia uit. Ik vond het op zijn eigen niet slecht, vandaar...
              Grtn
              T
              Canon 1200D - Canon 10-18 - Tamron 70-300 - Canon G7X II

              Comment

              Working...
              X