Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Twee vrienden bij de zeekant

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Twee vrienden bij de zeekant

    http://www.smuttynose.nl

  • #2
    Re: Twee vrienden bij de zeekant

    Fietswiel had zeker weggecloond kunnen worden. Ook jammer dat die wagens daar stonden maar de mannen zijn natuurlijk de blikvangers, bij de ene al letterlijker dan bij de andere
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Twee vrienden bij de zeekant

      Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
      Fietswiel had zeker weggecloond kunnen worden. Ook jammer dat die wagens daar stonden maar de mannen zijn natuurlijk de blikvangers, bij de ene al letterlijker dan bij de andere
      Dank je wel Sien, fietswiel staat inderdaad wat in de weg maar het wegklonen ging niet zo goed.
      Het zijn twee kleurrijke figuren met mooie verhalen.
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Twee vrienden bij de zeekant

        Een foto van dagelijkse taferelen zijn altijd boeiend interessant en al wat er bij hoort of opstaat heeft zo zijn functie of waarde, zo heb ik het geleerd, zal dit blijven verdedigen en ondersteunen en ik hou er van Jij bent voorstander van kleuren of heb ik het mis ? Deze foto zou het beter doen in zwartwit geloof ik omdat dan het accent en de emotie beter kan afgeleid worden naar de hoofdrolspelers, nu zorgen de kleuren voor teveel afleiding maar heb niet de intentie om je van gedachten te doen veranderen
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Twee vrienden bij de zeekant

          Mij storen fiets en auto's absoluut niet.
          Dit is juist het natuurlijke milieu van deze vrienden waar ze elkaar ontmoeten en heeft dan ook een meerwaarde in het verhaal.
          Peter
          mijn website : klik

          Comment

          Working...
          X