Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wrong side of the track

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wrong side of the track

    Nikon D700 en een paar oude AI-primes

  • #2
    Re: Wrong side of the track

    De scherpte ligt jammer genoeg niet op et jongetje. Ook vind ik de foto te breed in verhouding tot de hoogte en in dit geval heeft dat m.i. geen enkel nut of is het geen verbetering van de compositie.
    http://jonggolde.nl

    Comment


    • #3
      Re: Wrong side of the track

      Hou ook niet van 'sigaren' maar tenslotte valt je presentatie toch nog redelijk mee hoor.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Wrong side of the track

        Wat de uitsnede betreft : different strokes for different folks . Ik snap wel dat dit niet ieders meug is.

        En wat de scherpte betreft : had inderdaad een tikje beter gekund. Maar met een oude manuele focus AI-S lens fotograferen vanuit een rijdende trein op een hobbelig Afrikaans spoor, is niet het meest eenvoudige wat er is
        Nikon D700 en een paar oude AI-primes

        Comment


        • #5
          Re: Wrong side of the track

          Waar ik je spoorwegarbeiders een topper vond, vind ik deze een beetje een flopper.
          Maar als ik lees op welke manier hij tot stand gekomen is, toch nog chapeau.

          Comment


          • #6
            Re: Wrong side of the track

            Fair enough. 't Kunnen niet allemaal toppers zijn. Vandaar dat ik mijn probeersels voorlopig nog in de beginnershoek parkeer
            Nikon D700 en een paar oude AI-primes

            Comment


            • #7
              Re: Wrong side of the track

              Oorspronkelijk geplaatst door Peter Prong Bekijk bericht
              Fair enough. 't Kunnen niet allemaal toppers zijn. Vandaar dat ik mijn probeersels voorlopig nog in de beginnershoek parkeer
              Voor mij een mooie opname & ik zit hier ook komfortabel in de beginnershoek , als je amper 48 jr foto's maakt kan je niet alles verwachten ?

              Grts
              M

              Comment


              • #8
                Re: Wrong side of the track

                Oorspronkelijk geplaatst door Mauritsius Bekijk bericht
                Voor mij een mooie opname & ik zit hier ook komfortabel in de beginnershoek , als je amper 48 jr foto's maakt kan je niet alles verwachten ?

                Grts
                M
                Volledig mee eens, het is niet omdat je 48 jaar met een auto rijdt dat je een goed chauffeur bent 😉.

                Comment


                • #9
                  Re: Wrong side of the track

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Volledig mee eens, het is niet omdat je 48 jaar met een auto rijdt dat je een goed chauffeur bent ��.
                  Nee maar.... 48 jaar rijd ik nog niet met de auto ; pas 47 jaar ... met een vrachtwagen. Sorry voor het misverstand!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wrong side of the track

                    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Volledig mee eens, het is niet omdat je 48 jaar met een auto rijdt dat je een goed chauffeur bent 😉.
                    Nee maar.... 48 jaar rijd ik nog niet met de auto ; pas 47 jaar ... met een vrachtwagen. Sorry voor het misverstand!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wrong side of the track

                      Oorspronkelijk geplaatst door Mauritsius Bekijk bericht
                      Nee maar.... 48 jaar rijd ik nog niet met de auto ; pas 47 jaar ... met een vrachtwagen. Sorry voor het misverstand!
                      Geen sorry nodig hoor, integendeel, het siert je dat je toegeeft dat zelfs 47 jaar vrachtwagen rijden nog niet betekent dat je een goed chauffeur bent 👍.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wrong side of the track

                        het harde licht maakt dat de helft van het gezichtje dichtgelopen zwart is
                        Peter
                        mijn website : klik

                        Comment

                        Working...
                        X