Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 500 st super ittl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma 500 st super ittl

    Zijn er al mensen dit het nieuwe topmodel met ittl ondersteuning op hun D70 gebruiken? En zo ja....werkt alles wat Sigma beloofd? Dus ook highspeed sync en draadloos flitsen?

    Daniel

  • #2
    Re: Sigma 500 st super ittl

    Alles werkt en het richtgetal is bij Sigma hoger dan de Nikon en de rotatiemogelijkheid van de flitskop is bij Sigma uitgebreider dan die bij de Nikon.

    Enig verschil bij de Nikon zit er een mogelijkheid voor een vijfde akku bij en de Omni-Bounce is in de prijs inbegrepen.

    De going prijs van de Nikon SB-800 Speedlight is 379,- Euro en de Sigma Elektronische Flitser EF-500 Super DSLR voor Nikon DSLR komt op 248,- Euro
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #3
      Re: Sigma 500 st super ittl

      Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
      Alles werkt en het richtgetal is bij Sigma hoger dan de Nikon en de rotatiemogelijkheid van de flitskop is bij Sigma uitgebreider dan die bij de Nikon.

      Enig verschil bij de Nikon zit er een mogelijkheid voor een vijfde akku bij en de Omni-Bounce is in de prijs inbegrepen.

      De going prijs van de Nikon SB-800 Speedlight is 379,- Euro en de Sigma Elektronische Flitser EF-500 Super DSLR voor Nikon DSLR komt op 248,- Euro
      Niet te vergeten: nog 2 filters
      Hubert

      Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

      Comment


      • #4
        Re: Sigma 500 st super ittl

        Ik heb hem, en werkt prima.

        Kijk trouwens ook even naar dit topic:
        Ik heb grondig getwijfeld tussen de SB800 en deze maar het is dus uiteindelijk de sigma geworden. Een paar zaken waar ik niet zeker van was en waarover bitter weinig op het net te vinden is zijn de draadloze mogelijkheden van de sigma. Wel deze heb ik intussen kunnen testen en die werken perfect. Je stelt gewoon je sigma
        Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

        Comment


        • #5
          Re: Sigma 500 st super ittl

          Ook wreed content met deze flitser!
          225,0 Euro inclusief bij Corné!
          Gr,

          sailor
          Lid: BD 0249BE
          D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

          Comment

          Working...
          X