Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Na het vuurwerk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Na het vuurwerk

    Wat later kwam de zon nog even piepen, dus toen kwam er totaal ander kleurmoment.
    De compo is bijna hetzelfde, maar ik denk dat het voor daar, op die manier het zijn mooist op de plaat komt.
    De ND10 eraf geschroefd, zodat ik weer met een "normale" sluitertijd heb gewerkt. Om weer ander fans blij te maken.

    Na het vuurwerk.


    Graag met zwarte achtergrond bekijken. Alvast bedankt.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Na het vuurwerk

    prachtig
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Na het vuurwerk

      Mooi het natuurlijke lichtspektakel vastgelegd Johan
      Denk trouwens dat deze ook wel heel mooi moet geweest zijn met langere sluitertijd
      mss is de linkerkant net iets te licht afgewerkt waardoor er wat gebrek aan contrast is daar, maar is kwestie van smaak hé

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Na het vuurwerk

        Awel Johan nu weet ik toch niet goed kiezen als fan van LE zou ik voor de andere moeten gaan maar ga mezelf verloochenen en deze prefereren. Waarom, het schitterende contrast van een donkere lucht met dat knallende zonnetje.
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

        Comment


        • #5
          Re: Na het vuurwerk

          Mooi scherp van links onder tot rechts boven.

          Comment


          • #6
            Re: Na het vuurwerk

            Minstens zo mooi als de LE, je mag ze eigenlijk ook niet met elkaar vergelijken.
            Prachtig die lucht boven de ondergaande zon, maar ook de mooie glans over het water is erg mooi..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Na het vuurwerk

              Ik moet wel zeggen dat dit beeld veel rust uitstraalt, waar je vuurwerk eigenlijk eerder het tegenovergestelde was.
              Ik zou liefst hier rustig in een stoeltje van meegenieten tot de kleur haast helemaal uit de lucht is
              jij hebt ook een schroef-nd ? ik ook maar dat vind ik niet zo handig ...
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Na het vuurwerk

                Bedankt voor alle mooie complimenten. Doet altijd goed.

                @ Sieg : In werkelijkheid was de oever zelfs nog lichter, ik heb de donkere delen zelfs nog wat doorgedrukt. En niet te vergeten de zon scheen (zeker in de voorgrond) nog op de oever.
                L.E achte ik zo goed als onmogelijk, want een sluitertijd zoals de vorige zou van de zon een streep gemaakt hebben. Ook HET moment duurde heel kort.
                Bovendien zou ik het ook niet met 1 opname gered hebben. De vorige foto was ook 2 foto's met 2 stops verschil.

                @ Frans : Inderdaad niet optimaal, maar voor het gemak heb ik meestal een outdoorbroek aan. (met zo'n grote zijzak) Etui met filters erin, dan hoef je elke keer niet uit de doosjes, en in je tas te graaien.
                En gegarandeerd bij stapelen geen lichtlekkage. En zo'n Lee-setje is toch wel stevig aan de prijs. Hoewel de kwaliteit van Lee waarschijnlijk niet ter discussie staat, heb je in ons geval de luxe om de beste filters bij verschillende merken te kopen.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Na het vuurwerk

                  deze is heel mooi ,hoewel ik ook een fan ben van LE geef ik toch de voorkeur aan deze ,alles klopt gewoon

                  Comment

                  Working...
                  X