Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Evening top

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Evening top

    ESP : Komt uit mijn secret places, alhoewel Vanuit de berghut zijn soms prachtige kleurrijke (gouden) spelingen op rotsen en sneeuwtoppen te zien. De koude, ook al zijn de kleuren warm, moet je trotseren. Bewust niet ontruist of zo je wil de korrel niet weggenomen.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Evening top

    Heel contrastrijk afgewerkt of heb je hier een pola gebruikt mss ?
    Voor mij persoonlijk is de opname te geel Raymond maar da's kwestie van smaak natuurlijk
    In ieder geval heel aparte wolken die op zichzelf al veel diepte creëren

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Evening top

      Mooie lucht en kleurcontrast. Wordt een beetje on-landschaps, door de vorm en kleuren. En dan denk ik een beetje abstract.
      Op dit formaat ogen je foto's een stuk beter, Raymond.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Evening top

        speciaal van compo en kleuren
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Evening top

          Wow die spat letterlijk af mijn scherm, knap Raymond en gedurfd mijn gedacht
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

          Comment


          • #6
            Re: Evening top

            Puur goud, die berg. Mooi contrast met de lucht.

            Comment


            • #7
              Re: Evening top

              Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Heel contrastrijk afgewerkt of heb je hier een pola gebruikt mss ?
              Voor mij persoonlijk is de opname te geel Raymond maar da's kwestie van smaak natuurlijk
              In ieder geval heel aparte wolken die op zichzelf al veel diepte creëren

              grts
              Sieg
              Inderdaad Sieg, de foto en voornamelijk het onderwerp is contrastrijk, geen pola gebruikt en de lucht is ongeveer de realiteit op dat ogenblik vandaar dat ik deze heb gelaten zoals ie was. De TE voor het geel is persoonlijk maar moet toch verduidelijken dat op de toppen van de bergen het zonlicht (en zelfs maan) zowel s'ochtends als s'avonds fameuze kleurpaletten kan ontwikkelen. Deze is dus de puurheid nabij, alleen als je daar in de nabijheid van toppen hebt gestaan en gelogeerd kan je deze fenomenen meemaken en vastleggen ! Het is me soms een raadsel waarom dergelijke foto's in kleur en sfeer in twijfel worden getrokken terwijl er geregeld dergelijke genres het scherm passeren waarover dan geen twijfels worden getrokken (sorry dat ik kwaad wordt maar het moest er toch eens af)
              Mijn reactie is algemeen Sieg en dus niet persoonlijk op jou gericht, hopelijk heb je daar begrip voor.
              Sieg, Johan, Peter, Kurt en Comic, oprechte dank voor jullie schrijven.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Evening top

                ik vind het vooral apart ,helemaal jou stijl Raymond ,ik zelf heb de neiging iets meer van de berg te willen zien ,al vind ik toch mooi gedaan

                Comment


                • #9
                  Re: Evening top

                  Vooral het grote contrast tussen de donker blauwe lucht met wel hele mooie wolken, en de gouden klomp doen het hem hier...Mooi..
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Evening top

                    Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                    Inderdaad Sieg, de foto en voornamelijk het onderwerp is contrastrijk, geen pola gebruikt en de lucht is ongeveer de realiteit op dat ogenblik vandaar dat ik deze heb gelaten zoals ie was. De TE voor het geel is persoonlijk maar moet toch verduidelijken dat op de toppen van de bergen het zonlicht (en zelfs maan) zowel s'ochtends als s'avonds fameuze kleurpaletten kan ontwikkelen. Deze is dus de puurheid nabij, alleen als je daar in de nabijheid van toppen hebt gestaan en gelogeerd kan je deze fenomenen meemaken en vastleggen ! Het is me soms een raadsel waarom dergelijke foto's in kleur en sfeer in twijfel worden getrokken terwijl er geregeld dergelijke genres het scherm passeren waarover dan geen twijfels worden getrokken (sorry dat ik kwaad wordt maar het moest er toch eens af)
                    Mijn reactie is algemeen Sieg en dus niet persoonlijk op jou gericht, hopelijk heb je daar begrip voor.
                    Ja Raymond, soms kunnen kleuren heel uitzonderlijk zijn en dat weet ik ook hoor en voor mijn part mag er al eens overdreven worden met kleuren (al is dat hier niet het geval)
                    Maar ik ging gewoon uit van het geel dat in de wolken aanwezig was en niet zozeer het gele warme licht op de bergtop ;-)

                    Trouwens ben blij voor jou dat het er af is

                    grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Evening top

                      Het lijkt wel een grote klomp goud,
                      Niet verraden aan iedereen waar het is hé
                      ik wil wel eens mee een kruiwagentje gaan afgraven
                      Mooi en onmiskenbaar een GR
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Evening top

                        Duidelijk een foto met jou signature Raymond, speciaal, maar daarom niet minder mooi

                        Comment

                        Working...
                        X