Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een nieuw, tweede scherm - Upgrade.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een nieuw, tweede scherm - Upgrade.

    Aan alleen, ik weet dat er al heel wat topics zijn gepasseerd. En zelfs hieronder is er één, maar die vraagt ook onder andere om te gamen.

    Maar voor mij is dat niet van belang en dus:

    Momenteel werk ik op een Mac ''27 en als tweede scherm een Eizo ColorEdge CE210W, dewelke al wat jaren achter de rug heeft.
    Die laatste zou ik willen vervangen door een ''27 inch scherm, liefst zelf kalibrerend, of zijn zelf-kalibrerende schermen overrated, of...?
    Ik heb nog géén budget in gedachten, maar uiteraard géén 4000 euro. Max. denk ik aan 1000 euro, maar dat is een absolute max.
    Zijn de huidige Eizo reeksen nog goed? Maar zijn er ook betaalbare versies?

    Ik ben vooral aan het werk om in de toekomst prints te maken

    Hints en tips zijn welkom!

  • #2
    Re: Een nieuw, tweede scherm - Upgrade.

    Iemand reageerde ergens anders:

    Ik heb op een beurs gekeken naar de Eizo schermen en wilde er een inladen toen iemand anders mij attendeerde even naar een andere stand te gaan en eens te gaan kijken.

    Daar werd ik verrast door een vrijwel zelfde beeldkwaliteit en alle eigenschappen die ik zocht in een scherm. (Ook de kap eromheen)

    Ik kon nu in plaats van de 27" een 32" 4K scherm met HDR en hardwarekalibratie aanschaffen en dat is 'm dan ook geworden.

    Het gaat om Benq. Daar heb je de SW serie waarvan ik zelf nu de SW320 heb maar waarje ook een 27" versie van hebt die overigens niet 4K is.

    De SW270 is een topscherm evenals de SW320 en voor een prettig bedrag!

    Comment

    Working...
    X