Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn droomboom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Mijn droomboom

    Een mens droomt zo wat van alles en nog wat en zo kwam er een speciale boom binnendrijven. Hij staat in Engeland dus toch geen zelf creatie.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Mijn droomboom

    Raar geval...
    de kleur is op zijn minst speciaal en het lijkt wel op een boom met een penis of wat moet ik mij voorstellen welke richting de droom- of waanbeeld van jou wel uitgaan
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Mijn droomboom

      Toch een impressionant beeld en eerder een sprookjesboom.
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Mijn droomboom

        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
        Raar geval...
        de kleur is op zijn minst speciaal en het lijkt wel op een boom met een penis of wat moet ik mij voorstellen welke richting de droom- of waanbeeld van jou wel uitgaan
        Van of over rare gevallen kan men al eens dromen hé Frans en sommige surrealistische of beelden met abstracte invloeden kunnen ook al eens rare trekjes hebben, incluis ook jou realisaties Bij een droom mag je vanalles bedenken dus je 'penis' is een denkbeeld vanuit jou visie en daar is niets verkeerds aan !
        In dit genre komt toch 'fantasie' kijken of ben ik hier weer mis? Heb deze fantasie gebruikt om er een opvallend leven wezen statisch mee in te kleden, als in een droom maar kan evengoed een 'sprookjesboom' zijn Sien, had oorspronkelijk die titel bedacht bij de creatie maar "ik zag dat boompje zo graag".
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Mijn droomboom

          Mooi Raymond .... "abstract" groen, bijna fluo ... iets minder lucht (formaat 3 x 4) zou ook mooi zijn.
          Vriendelijke groet, laGrange
          http://lagrange.1x.com
          "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

          Comment


          • #6
            Re: Mijn droomboom

            Idd een fantasierijk plaatje, de kleur maakt het surrealistisch.
            Maar mooi en verzorgd afgewerkt!

            Groetjes Katrien
            Groetjes Katrien
            Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

            Comment

            Working...
            X