Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft 20D in stock?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie heeft 20D in stock?

    Weet er iemand waar de 20D in stock is dees dagen?

    Danke,

    Tom
    20D, Canon 50mm 1.8, Sigma EX 12-24, Canon 28-135IS, Sigma 105 macro 2.8 EX, GoBo Imagetank
    photo.t2net.cc

  • #2
    Re: Wie heeft 20D in stock?

    Bij de betere Canon dealer kunt u het zo gaan halen.

    En in de koopjeshoek van Belgium Digital wordt hij nu al te koop aangeboden door een handelaar.

    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #3
      Re: Wie heeft 20D in stock?

      Ik zou de vraag veranderen in: 'wie heeft de Canon EOS 20D niet'.
      Vandaag wezen lopen in Antwerpen: letterlijk alle winkels die zichzelf een beetje respecteren hebben minsten 1 (meestal 2 of 3) 20 D op stock...



      Oorspronkelijk geplaatst door tomt
      Weet er iemand waar de 20D in stock is dees dagen?

      Danke,

      Tom
      http://www.digifotofreak.nl

      Comment


      • #4
        Re: Wie heeft 20D in stock?

        Hallo,

        Klopt inderdaad. Heb hem deze morgen nog in de vitrine zien staan bij
        De Greef te Edegem
        Groetjes

        Leo

        lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700

        Comment


        • #5
          Re: Wie heeft 20D in stock?

          topfoto-online.de in elk geval NIET
          wacht er al bijna week op nu
          Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

          Comment


          • #6
            Re: Wie heeft 20D in stock?

            Zaterdag was hij al op voorraad bij Bartok in Hasselt (zelfde prijs als in Duitsland ).
            Ik heb hem ook in mijn pollen mogen houden!
            Mij eerste indrukken zijn:
            * Hij is iets kleiner dan mijn 10D.
            * Het is misschien maar een gevoel, maar hij lijkt mij iets minder prof. uitzien?
            * De zoeker is OK, er zijn 9 focus punten! Hopelijk werken die preciezer dan op de 10D.
            * In servo-stand is het prettig horen die 5 klikken per seconde!
            * De knoppen komen overeen met die van de 10D.
            * Over resultaten kan ik het spijtig genoeg niet hebben (geen FD kaart bij), schermpje lijkt mij ook beter dan.

            Alleszins ga ik hem mij ook heel snel aanschaffen... Het kriebelt hard 
            Eddy

            Comment


            • #7
              Re: Wie heeft 20D in stock?

              En ondertussen kan den deze wachten tot eind november voor zijn Pentax...
              http://www.digifotofreak.nl

              Comment


              • #8
                Re: Wie heeft 20D in stock?

                Oorspronkelijk geplaatst door tomt
                Weet er iemand waar de 20D in stock is dees dagen?

                Danke,

                Tom
                ff kijken in de koopjeshoek staat al 20d te koop, nieuw en al.
                De verkoper is , ga er vrijdag mijn 10D gaan ophalen.
                een plaatje zegt meer dan 1000 woorden

                Comment


                • #9
                  Re: Wie heeft 20D in stock?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Naciremus
                  ff kijken in de koopjeshoek staat al 20d te koop, nieuw en al.
                  De verkoper is , ga er vrijdag mijn 10D gaan ophalen.
                  bedoel je deze
                  En in de koopjeshoek van Belgium Digital wordt hij nu al te koop aangeboden door een handelaar.

                  Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wie heeft 20D in stock?

                    Vorige zaterdag was hij in ieder geval niet in stock bij "Grobet" in Antwerpen. Toen ik vroeg wanneer ze hem verwachten, zei men dat ze dat niet wisten. Op mijn vraag of ze me een belletje konden geven wanneer er een beschikbaar kwam, kon dat enkel als ik meteen een bestelbon liet opmaken. De verkoper zei nog : "anders kunnen we wel naar iedereen bellen".

                    Dat noem ik nog eens goede service zie

                    En zeggen dat ik drie weken geleden bij hen ongeveer vierhonderd Euro spendeerde aan een nieuwe SLR en verleden zaterdag bij hen 130 € liet liggen voor enkele filters en fotopapier. Van klantenbinding gesproken.

                    Groetjes,
                    Rudy
                    Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wie heeft 20D in stock?

                      gisteren één zien staan op het eerste verdiep van het wijnegem shopping center bij action shop.
                      Iets van een 1895 met kitlens
                      Albums
                      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wie heeft 20D in stock?

                        Hallo,
                        sinds vorige vrijdag stond de eos 20D in Brussel al te koop. Ik had hem al besteld, dus kreeg het eerste exemplaar al mee. Hij is wel zwaarder dan ik dacht!

                        Ik wacht nu wel nog op mijn BIG ED2...

                        Algemene vraag:
                        is het dan echt niet mogelijk de display (achteraan) een beetje te beschermen? Ik denk dat daar vlug krassjes en vlekken op gaan komen. Ik had verwacht dat die display afgeplakt zou zijn (zoals ze dat bij gsm's en dergelijke doen). Was dus niet het geval.

                        Heb er een bijbehorende USM IS objectief bij gekocht (28-135), ik wil namelijk niet te vaak van lens veranderen (maak mij zorgen over die stofjes).

                        Alleszins ik ga hem eens op mijn gemak bestuderen en uitproberen

                        Ciao,
                        Carla

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wie heeft 20D in stock?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Carla Bressa
                          Hallo,
                          sinds vorige vrijdag stond de eos 20D in Brussel al te koop. Ik had hem al besteld, dus kreeg het eerste exemplaar al mee. Hij is wel zwaarder dan ik dacht!

                          Ik wacht nu wel nog op mijn BIG ED2...
                          Gefeliciteerd met de aanschaf, veel fotoplezier gewenst! En, o ja, welkom op dit toffe forum, Carla .

                          Algemene vraag:
                          is het dan echt niet mogelijk de display (achteraan) een beetje te beschermen? Ik denk dat daar vlug krassjes en vlekken op gaan komen. Ik had verwacht dat die display afgeplakt zou zijn (zoals ze dat bij gsm's en dergelijke doen). Was dus niet het geval.
                          Daar hoef je je geen zorgen rond te maken. Het LCD is afgeschermd met een krasvast glas. Zelfs na bijna 1 jaar is er nog geen krasje te vinden op het LCD van mijn 300D. Het feit dat ze er geen folie over doen komt omdat men dat het beeld op het LCD niet meer goed kan beoordelen (is nu al niet zo schitterend.) Niet van wakker liggen zou ik zeggen: het eerste wat bezitters van een Nikon D70 doen, de beschermkap over de LCD weghalen is...

                          Heb er een bijbehorende USM IS objectief bij gekocht (28-135), ik wil namelijk niet te vaak van lens veranderen (maak mij zorgen over die stofjes).

                          Alleszins ik ga hem eens op mijn gemak bestuderen en uitproberen

                          Ciao,
                          Carla
                          Veel suc6!

                          http://www.digifotofreak.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wie heeft 20D in stock?

                            Carla, waar in Brussel? Heb je naam / adres van de winkel?

                            Danke,

                            Tom
                            20D, Canon 50mm 1.8, Sigma EX 12-24, Canon 28-135IS, Sigma 105 macro 2.8 EX, GoBo Imagetank
                            photo.t2net.cc

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wie heeft 20D in stock?

                              net telefoon gekregen van topfoto. mijn 20D + Minolta Z2 (voor mijn moeder) worden morgen verstuurd
                              Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

                              Comment

                              Working...
                              X