Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oude trein

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oude trein

    Hallo iedereen, ik ben nu ongeveer een half jaartje bezig met fotografie en dit is de eerste keer dat ik op dit forum post.
    Graag had ik wat tips of opmerkingen gekregen zodat ik nog kan verbeteren.

    Update: Na wat prutsen is het nu toch gelukt om hem in het topic zelf te krijgen.
    Last edited by Gwendolyn; 13 augustus 2017, 19:55.
    Canon EOS 5D Mark II | Canon EF 16-35mm f/2.8 L I USM

  • #2
    Re: Oude trein

    Mijn persoonlijke mening is dat dit een zeer verdienstelijke eerste keer is, de lucht vind in wat uitgebrand en de lensflare hoort bij de bewerking maar daar hou ik persoonlijk niet zo van, maar dat is eigen smaak.

    Er zullen verschillende opmerkingen komen op je foto, maar niet als je ze op deze manier plaatst.
    Als je ze plaatst volgens de reglementen van BD zal je zeker meer reacties krijgen.

    Hier vind je het Belgiumdigital forumreglement. Lees dit door alvorens je begint te posten op het forum.
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

    Comment


    • #3
      Re: Oude trein

      Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
      Mijn persoonlijke mening is dat dit een zeer verdienstelijke eerste keer is, de lucht vind in wat uitgebrand en de lensflare hoort bij de bewerking maar daar hou ik persoonlijk niet zo van, maar dat is eigen smaak.

      Er zullen verschillende opmerkingen komen op je foto, maar niet als je ze op deze manier plaatst.
      Als je ze plaatst volgens de reglementen van BD zal je zeker meer reacties krijgen.

      http://forum.belgiumdigital.com/f87/
      Het is nu toch gelukt om hem in het topic te krijgen, dankjewel voor de hulp en je mening.
      Canon EOS 5D Mark II | Canon EF 16-35mm f/2.8 L I USM

      Comment

      Working...
      X