Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sand and shells -1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Sand and shells -1

    De eerste van een reeksje van drie





    Bedankt voor het kijken en jullie bevindingen

    Groetjes Katrien
    Last edited by Katrien1957; 13 augustus 2017, 08:26.
    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

  • #2
    Re: Sand and shells

    Dat beloofd voor het vervolg in dit reeksje de start bevalt mij al erg!
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Sand and shells

      Waw, zeer mooi gebracht, ik kijk al uit naar de volgende

      Comment


      • #4
        Re: Sand and shells

        Inderdaad dit belooft wat. Mooi hoor en een hard materiaal heel zacht in beeld gebracht en in tegenstelling tot de spiegelende oppervlaktes die je hiervoor gebruikte zien we nu wel de hand van de meesteres afgedrukt in het zand.
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Sand and shells

          Wil niet en ben geen 'dwarsligger' maar het sterke witte zand doet me niet denken aan zeezand - link met de schelpjes - doch eerder aan zout of suiker. Zo interpreteer en ontleed ik de inhoud van deze foto Katrien waar je niet hoeft mee akkoord te gaan hoor want je kan altijd onderduiken in "abstract" en dan heb je vrij spel Inzake sfeer en compo, en onder de noemer "vrij spel" een geslaagde foto !
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Sand and shells

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Wil niet en ben geen 'dwarsligger' maar het sterke witte zand doet me niet denken aan zeezand - link met de schelpjes - doch eerder aan zout of suiker. Zo interpreteer en ontleed ik de inhoud van deze foto Katrien waar je niet hoeft mee akkoord te gaan hoor want je kan altijd onderduiken in "abstract" en dan heb je vrij spel Inzake sfeer en compo, en onder de noemer "vrij spel" een geslaagde foto !
            @ Raymond, bedankt voor de appreciatie, wat betreft het zand, je hebt deels gelijk dat het geen zeezand is maar welk degelijk zand...puur wit zand decoratiezand....
            In verband met gelijk te hebben daar.....hmmm....ik ben niet zo iemand die gelijk moet hebben, ik apprecieer ieders zijn mening, dat is het mooie aan kunst dat iedereen het zijne mag denken

            @olivetti, JLM, Bommasien bedankt voor de leuke reactie

            Groetjes Katrien
            Groetjes Katrien
            Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

            Comment


            • #7
              Re: Sand and shells

              Een fijn beeld Katrien ... een tikkeltje meer scherpte op één van de schelpen was waarschijnlijk nog beter.
              Vriendelijke groet, laGrange
              http://lagrange.1x.com
              "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

              Comment


              • #8
                Re: Sand and shells

                Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk bericht
                Een fijn beeld Katrien ... een tikkeltje meer scherpte op één van de schelpen was waarschijnlijk nog beter.
                Hartelijk dank Luc voor de opbouwende opmerking !

                Groetjes Katrien
                Groetjes Katrien
                Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                Comment


                • #9
                  Re: Sand and shells

                  Een mooie uit je reeksje dat ik al zag op Flickr !
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sand and shells

                    Mooi - al zou het nog mooier zijn moest het gevoel er zijn dat ze door de natuur gewoon zo zijn neergelegd
                    Peter
                    mijn website : klik

                    Comment

                    Working...
                    X