Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dreamer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Dreamer

    Ik nam deze foto terwijl mijn zoon helemaal weg was in een computerspel, hij heeft nooit geweten dat ik hem gefotografeerd heb ;-)
    Geef gerust jullie mening. Uit mijn habitat, de natuur, neem normaal nooit portretten...

    ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
    Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

  • #2
    Re: Dreamer

    Een beetje gemiste kans, hé. Niet scherp op de ogen, persoonlijk had ik ook een lager standpunt ingenomen.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: Dreamer

      Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
      Een beetje gemiste kans, hé. Niet scherp op de ogen, persoonlijk had ik ook een lager standpunt ingenomen.
      ik volg helemaal.
      Met dat haar voor de ogen moet je op manuele focus overschakelen denk ik
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Dreamer

        Onscherpte en voorzover ik het kan beoordelen bewegingsonscherpte maken dat deze foto niet fijn 'kijkt'...
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: Dreamer

          Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
          Een beetje gemiste kans, hé. Niet scherp op de ogen, persoonlijk had ik ook een lager standpunt ingenomen.
          Hoi Evelyn,

          Opnieuw de Sigma hé, door het slechte weer kon ik niet buiten gaan proefschieten vandaar deze foto binnen. Op klein formaat zag de foto er nochtans schitterend uit, met de scherpte weliswaar enkel op het rechteroog, wat ook de bedoeling was. Nu ik hem hier zie, deel ik deels je mening dat de scherpte niet volledig op het oog ligt. Volgende keer beter ;-)
          ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
          Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

          Comment


          • #6
            Re: Dreamer

            Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
            ik volg helemaal.
            Met dat haar voor de ogen moet je op manuele focus overschakelen denk ik
            Peter
            Hoi Peter, heb ik inderdaad niet gedaan. gebruikte een nieuwe macrolens (105mm) voor het eerst, en dan nog voor het eerst als portretlens. Blijf ik dus beter uit de buurt van ;-)
            ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
            Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

            Comment


            • #7
              Re: Dreamer

              Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
              Onscherpte en voorzover ik het kan beoordelen bewegingsonscherpte maken dat deze foto niet fijn 'kijkt'...
              Henk, zoals ik hierboven al vermelde, lag de scherpte in kleiner formaat precies wel degelijk op het rechteroog. Nu ik hem hier bekijk, is het een ander geval. De lovende commentaren van enkele beroepsfotografen lijken dus absoluut niet op hun plaats, maar dat ga ik hen nu ook weer niet gaan vertellen ;-). Het kan bijna geen bewegingsonscherpte zijn, gezien de beeldstabilisatie en het feit dat ik een mooi rustpunt had. We kunnen er natuurlijk blijven omheen draaien, maar hij is niet scherp. Punt ;-)
              ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
              Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

              Comment

              Working...
              X