Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotolocatie trouw regio Lokeren - Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotolocatie trouw regio Lokeren - Gent

    Dag allemaal,

    binnen enkele weken trouw ik maar wij zijn nog op zoek naar een fotolocatie voor onze trouw. Ikzelf zie heel graag urbex en oude industriële locaties met baksteen en gietijzer.
    Kennen jullie een locatie regio Lokeren - Gent die toegankelijk zijn op een zaterdag?

    Alvast bedankt!

    Maarten
    Canon EOS 400D - kitlens Canon 18-55mm - Tamron 70-300mm (Macro) - Tamron 18-250mm

  • #2
    Re: Fotolocatie trouw regio Lokeren - Gent

    Urbex is moeilijk om locaties openbaar te vinden, het is een vrij gesloten wereldje. Ook in urbex forums ga je zo ook geen antwoord krijgen.
    Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

    Comment


    • #3
      Re: Fotolocatie trouw regio Lokeren - Gent

      en wat ziet je partner graag?

      Comment


      • #4
        Re: Fotolocatie trouw regio Lokeren - Gent

        Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
        en wat ziet je partner graag?
        Zij zo graag ook wat natuur hebben of een oud pretpark (maar dat ligt niet direct in de buurt denk ik). We doen onze familie foto's ook in 't domein van Meersdael waar ons feest is. Dus daar hebben we zeker al wat natuur.
        Canon EOS 400D - kitlens Canon 18-55mm - Tamron 70-300mm (Macro) - Tamron 18-250mm

        Comment


        • #5
          Re: Fotolocatie trouw regio Lokeren - Gent

          Oorspronkelijk geplaatst door bvphotography Bekijk bericht
          Urbex is moeilijk om locaties openbaar te vinden, het is een vrij gesloten wereldje. Ook in urbex forums ga je zo ook geen antwoord krijgen.
          Ja dat weet ik maar er zijn natuurlijk altijd een aantal locaties die publiek geheim zijn. Ik zal eens in de vriendenkring moeten rondvragen wie er allemaal urbex doet.
          Canon EOS 400D - kitlens Canon 18-55mm - Tamron 70-300mm (Macro) - Tamron 18-250mm

          Comment


          • #6
            Re: Fotolocatie trouw regio Lokeren - Gent

            Niet echt urbex maar wel toffe locatie met veel verschillende dingen is https://verbekefoundation.com/
            Life is beautiful, take pictures to remember

            Comment


            • #7
              Re: Fotolocatie trouw regio Lokeren - Gent

              Oorspronkelijk geplaatst door Viper11 Bekijk bericht
              Niet echt urbex maar wel toffe locatie met veel verschillende dingen is https://verbekefoundation.com/
              Die plaats ken ik maar dat spreekt ons niet aan voor trouwfoto's, wel leuk om eens naar te gaan kijken.
              Toch bedankt
              Canon EOS 400D - kitlens Canon 18-55mm - Tamron 70-300mm (Macro) - Tamron 18-250mm

              Comment

              Working...
              X