Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tnsinternet.be ????

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tnsinternet.be ????

    Hallo,

    Sins vandaag wordt ik op Belgiumdigital bij elke link die ik aanklik doorgelinkt naar bovenstaande website.....erg vervelend...is er een oplossing voor dit euvel ?
    Elke ander website die ik gebruik werk normaal...

    Mvg,
    Jean-Louis

  • #2
    Re: Tnsinternet.be ????

    Het probleem zit vermoedelijk buiten onze eigen server/software, en dus - helaas - geheel buiten ons eigen bereik.

    De 'bevoegde instanties' werken aan een oplossing.

    Onze excuses voor deze ongewilde storing...
    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

    Comment


    • #3
      Re: Tnsinternet.be ????

      De schuldige voor het 'irritante' tnsinternet verschijnsel is geïdentificeerd en geneutraliseerd. Dank aan onze support staf voor de hulp!
      BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

      Comment


      • #4
        Re: Tnsinternet.be ????

        Eerder had ik alleen een probleem bij openen van het forum,daarna niet meer.
        Nu bij openen,geen probleem meer.
        Thanks.

        Comment


        • #5
          Re: Tnsinternet.be ????

          Moderator Note: Ik sluit deze topic en verwijs graag naar de 'grote' topic in ChitChat: http://forum.belgiumdigital.com/f59/...be-550610.html
          Op dit moment: forum opgelost, Challenge site nog niet.
          Toestand om 15u40: Challenge opgelost.

          Deze topic ook verplaatst naar ChitChat.
          Last edited by LesC; 11 augustus 2017, 14:41.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment

          Working...
          X