Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lightroom: voorkeuren foto's in map bewaren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lightroom: voorkeuren foto's in map bewaren

    Misschien dat de vraag hier al voorbij is gekomen, maar ben op reis en heb een slechte internetverbinding

    Ik heb al mijn foto's overgezet op mijn laptop, echter is het een ouder beestje en werkt Lightroom niet zo prettig ... Het was al een heel karwei om een vlag te plaatsen welke foto's ik wil bewerken, echter zal het bewerken op de andere computer plaatsvinden. Kan ik mijn aanpassingen totnutoe opslaan in de map met mijn foto's of is er een betere oplossing?
    Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

  • #2
    Re: Lightroom: voorkeuren foto's in map bewaren

    Oorspronkelijk geplaatst door Arc0sS Bekijk bericht
    Kan ik mijn aanpassingen totnutoe opslaan in de map met mijn foto's of is er een betere oplossing?
    LR slaat de aanpassingen op in zijn catalog, niet bij de foto's.

    Blijkbaar werk je met 2 catalogs (op je laptop en andere computer)?
    Dan zal je een export en import van de catalog moeten doen lijkt me. Ik zie geen andere mogelijkheid.
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

    Comment


    • #3
      Re: Lightroom: voorkeuren foto's in map bewaren

      Momenteel heb ik eigenlijk geen systeem, ik ben er aan aan het werken. Alles op een NAS geplaatst + een externe back-up. Maar niets verbonden in Lightroom. Ik plaatste gewoon mijn foto's op HDD van pc, bewerkte ze, exporteren in JPG en dan alles op een externe schijf. Dus nu lijkt mijn catalogus nergens naar ...
      Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

      Comment

      Working...
      X