Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wells castle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Wells castle

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Wells castle

    Fraaie opname Raymond ;
    Kan het dat sommige delen er wat wollig uitzien ? is het een oude opname , aan de antennes op het dak te oordelen ?
    Deze kan je zo als aanzichtkaart versturen
    Grts
    M

    Comment


    • #3
      Re: Wells castle

      Had me zo een beetje aan dergelijke opmerking verwacht. Het is een vrij recente opname uit Wales, bijna niets gefotografeerd wegens constante regen maar deze wou ik er persé op daar deze de schijn heeft dat alles doordrenkt is en dat vond ik speciaal.
      Oprechte dank voor u reactie.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Wells castle

        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        Had me zo een beetje aan dergelijke opmerking verwacht. Het is een vrij recente opname uit Wales, bijna niets gefotografeerd wegens constante regen maar deze wou ik er persé op daar deze de schijn heeft dat alles doordrenkt is en dat vond ik speciaal.
        Oprechte dank voor u reactie.
        Luchtvochtigheidsgraad 100% zou ik inderdaad zeggen bij het bekijken van het beeld. Het water druipt er af en daardoor behoorlijk intense kleuren.
        Mooie cleane compositie.

        Ik heb medelijden met de tuinman hier die het gras verzorgt (verzorgen moet).

        In de lucht lijkt wat Banding aanwezig..
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Wells castle

          Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
          Luchtvochtigheidsgraad 100% zou ik inderdaad zeggen bij het bekijken van het beeld. Het water druipt er af en daardoor behoorlijk intense kleuren.
          Mooie cleane compositie.

          Ik heb medelijden met de tuinman hier die het gras verzorgt (verzorgen moet).

          In de lucht lijkt wat Banding aanwezig..
          Dank u voor het schrijven. Vraagje : Jij hebt ook gereageerd op mijn kwestie betreffende de 'bestandsgrootte' van mijn foto's waar verschillende uitkomsten boven water kwamen (heel eigenaardig). Hoe zit het nu met deze foto in verband met 'grootte' en 'bpi' ? Kan je me daar in helpen, mag ook in mail ?
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Wells castle

            heel bijzonder en merkwaardig kleurverloop in deze foto
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Wells castle

              beetje mislukt?
              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

              Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

              Comment


              • #8
                Re: Wells castle

                Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                beetje mislukt?
                Toch niet. Bewust in een zwaardere vorm gepresenteerd omdat de sfeer dit resultaat een beetje aanbood. Uiteraard zijn we afhankelijk van het oordeel en mening van de kijker en heb daar geen moeite mee, zeker niet als de opmerking in 'vraag' wordt gesteld zoals jij op een correcte manier hier doet
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment

                Working...
                X