Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oneindig

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Oneindig


    Update


    Bedankt voor het kijken!
    Last edited by LouS; 9 augustus 2017, 18:47.

  • #2
    Re: Oneindig

    Goed maar teveel lucht volgens mij - de helft mag weg
    Een plus is dat de vluchtlijnen van de golfbreker in het gat tussen de appartementen terechtkomen - dat geeft nog extra diepte.
    De appartementen hadden wel nog iets meer detail mogen hebben voor mij - moment van de dag wellicht - was er veel zon ?
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Oneindig

      Fraai onderwerp hoor , voor mij mag de lucht in die afm. blijven , al zou ik hem donkerder en dreigender laten komen, rechts wat overstraling o.i.d ?
      Heb je al eens een statief geprobeerd? Zelfs een éénbeenstatief kan wonderen doen aan de scherpte.

      Grts
      M

      Comment


      • #4
        Re: Oneindig

        Als je scrolt dan zie je verschillende mogelijkheden in de presentatie van deze opname. De foto is goed maar merk dat er meer in zit.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Oneindig

          Bedankt voor jullie reacties en tips
          Update is toegevoegd.
          De foto is 's avonds getrokken voor zonsondergang, de zon scheen op dat moment op de gebouwen, waar het strand in de schaduw van een wolk lag, vandaar de belichting op de gebouwen. Ik vond het wel een speciaal effect hebben.
          Een deel van de lucht wegnemen gaf een vreemde verhouding, de wolken zijn wel donkerder nu.
          Ik heb al een statief gebruikt (hier niet), maar moet toegeven dat ik er nog te weinig aan denk. De foto is wel een heel deel aan scherpte verloren met te verkleinen, origineel is veel beter.

          Comment

          Working...
          X