Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eens een tegenlicht geprobeerd.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eens een tegenlicht geprobeerd.


  • #2
    Re: Eens een tegenlicht geprobeerd.

    goed gelukt ,zou er een beetje boven aan durven aflaten,maar dat is goesting,grts Jozef
    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

    Comment


    • #3
      Re: Eens een tegenlicht geprobeerd.

      Mooi licht - staat idd nogal centraal - maar zou dan eerder onderaan iets wegnemen (omwille van kijk - vliegrichting)
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Eens een tegenlicht geprobeerd.

        Als je toch wat zou wegsnijden dan opteer ik voor onderaan en links naast de vlinder om zo de vlinder op zijn sterkste punt te krijgen. De blaadjes zijn nogal fel opgelicht door het tegenlicht dat altijd voor sfeer zorgt en mooi is, misschien eens proberen om de hooglichten een tikkeltje terug te schroeven. Samengevat is dit een knap beeld
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Eens een tegenlicht geprobeerd.

          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Als je toch wat zou wegsnijden dan opteer ik voor onderaan en links naast de vlinder om zo de vlinder op zijn sterkste punt te krijgen. De blaadjes zijn nogal fel opgelicht door het tegenlicht dat altijd voor sfeer zorgt en mooi is, misschien eens proberen om de hooglichten een tikkeltje terug te schroeven. Samengevat is dit een knap beeld
          ik volg hier wel , zeker ivm het uitsnijden
          mvg Bruno D.G.
          Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

          Comment

          Working...
          X