Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Visserslatijn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Visserslatijn

    [IMG]Visserslatijn by Eddy Meulemans, on Flickr[/IMG]

  • #2
    Re: Visserslatijn

    Vissers overdrijven wel eens als ze de grote van de gevangen vis gesticuleren met hun handen. Mooi het moment vast gelegd. Spijtig dat de hengel links er niet volledig opstaat.

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

    Comment


    • #3
      Re: Visserslatijn

      Ik probeer altijd zo weinig mogelijk naar een titel te kijken en gewoon het beeld te laten spreken. Deze foto vind ik dan niet geslaagd. Hij komt mij niet scherp over, hard zonlicht, een afgesneden hengel, en als kijker heb ik geen idee wat de man met zijn handen aan het doen is. Beeld hij de grootte van een vis uit? Mogelijk, maar dan had ik liever gezien tegen wie de man het aan het uitleggen is. Het blauwe opschrift op de boot komt mij ook storend over, dacht even dat het de handtekening van de fotograaf was.

      Comment


      • #4
        Re: Visserslatijn

        Lens op maximum lengte - en dan nog flink gecropped ? Dat is mijn indruk.
        Zeg maar als het niet zo is.
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Visserslatijn

          Nee Peter, geen crop. Alleen recht gezet.

          Comment


          • #6
            Re: Visserslatijn

            Heel goede foto betreffende inhoud en dat is al wat ! Niet alles hoeft in een beeld mee opgenomen te worden maar de uitleg hierover zou ons hier te ver leiden. Vind dit een prachtige momentopname ook al zijn alle foto's momentopnames
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Visserslatijn

              Ok - maar vind wel dat je op een of andere manier wat detail bent kwijtgeraakt
              Kan aan het verkleinen liggen ook natuurlijk
              Peter
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: Visserslatijn

                Mooie kleuren, sfeer zit erin, maar mij stoort het gebrek aan scherpte van de visser zelf. De aandacht wordt naar hem getrokken, dan moet hij ook echt scherp zijn, vind ik. Ik heb het gevoel dat het scherptevlak iets voor de boot ligt.

                Comment

                Working...
                X