Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slopen Scheldebrug

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Slopen Scheldebrug

    Nog een opname van de reeks Dendermonde 1986 ; analoge opname met Pentax MX en 28mm lens



  • #2
    Re: Slopen Scheldebrug

    Prachtige foto! Fijne grain en een mooie compositie. Groet, Foto Konijnenberg

    Comment


    • #3
      Re: Slopen Scheldebrug

      Afgaande op de inhoud van de foto en de titel vind ik deze opname reuze geslaagd (hoeft niet recht)
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Slopen Scheldebrug

        Bedankt voor de beoordeling en om te kijken ook.
        Deze oude analoge opname uit 1986 heeft reeds een hele tour en recensie's meegemaakt , zowel door diverse amateur- en beroepsfotografen; één ding is zeker :
        je bent pro of contra, maar de pro's zijn overwegend mensen die een hele basiskennis fotografie op zak hebben en zeker niet staan te lullen maar weten waarover ze praten & schrijven .
        Mvg
        Maurits

        Comment


        • #5
          Re: Slopen Scheldebrug

          Ik heb mijn oude MX met sms pentax 28mm/2.8 eens gewogen: 662 gram, zonder film, filter of batterijen. Trouwens, de MX werkte ook zonder batterijen. En fullframe.
          En zoals Mauritsius hier aantoont: je kon er foto's mee maken waarmee je vandaag ook nog kunt buitenkomen.

          Comment


          • #6
            Re: Slopen Scheldebrug

            Prachtig !!! grts Jozef
            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

            Comment


            • #7
              Re: Slopen Scheldebrug

              Oorspronkelijk geplaatst door nesten Bekijk bericht
              Ik heb mijn oude MX met sms pentax 28mm/2.8 eens gewogen: 662 gram, zonder film, filter of batterijen. Trouwens, de MX werkte ook zonder batterijen. En fullframe.
              En zoals Mauritsius hier aantoont: je kon er foto's mee maken waarmee je vandaag ook nog kunt buitenkomen.
              Bedankt Nesten;
              Dat is een hele opsteker , doe maar een batterijtje & een filmrolletje in je MX en ga maar op fotopad , je gaat versteld staan hoe verlichtend dat werkt ! Mijn laatste uitstap was verleden week naar Gent , met de Nikon F301 en Nikkor 50mm 2.0 ; ondertussen is de film al ontwikkeld met goed resultaat, weldra komen er enkele op het forum.

              Comment

              Working...
              X