Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wildspoor + Update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Wildspoor + Update

    Voor mij is het altijd net een stukje on-Zeeuws, het binnenduingebied tussen Renesse en Haamstede.
    Ik zie tegenwoordig veel auto's met rode letters en cijfers , dus ik zou zeker aanraden om de Vroongronden eens te bezoeken. Er ligt een prachtig fietspad door.
    Ook uniek(voor zover ik weet) voor de enige http://forum.belgiumdigital.com/f40/...de-519203.html van Zeeland. Bloeit inmiddels overigens.
    Weer maar eens een mini-landschapje.

    Wildspoor.


    Update.


    Graag op zwart bekijken. Waarvoor dank.


    Last edited by Johan1956; 8 augustus 2017, 09:48. Reden: update
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Wildspoor

    Gisteren ook heide bezocht en dergelijke velden gezien. Altijd mooie natuur en variabel waardoor aantrekkelijk. Dit laatste is hier mooi weergegeven met prachtige vlakte en diepte
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Wildspoor

      machtige foto, Johan.

      de lijn in het gras maakt de foto helemaal. zou in contrastrijk zwartwit waarschijnlijk ook super zijn. enige wat mindere is misschien de lucht, maar de aandacht zit niet daar, dus is dat niet zo erg, denk ik.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Wildspoor

        Prachtig. Alleen inderdaad wat spijtig van de oninteressante lucht. En ook weer wat bijgeleerd, ik wist niet dat dit wildsporen waren.

        Comment


        • #5
          Re: Wildspoor

          Fraai!!
          Heerlijk goud licht over de halmen, het spoortje zorgt voor de diepte..
          Inderdaad wel pracht gebied daar geworden zeg!!
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Wildspoor

            Voor mij is het altijd net een stukje on-Zeeuws, het binnenduingebied tussen Renesse en Haamstede.
            Ik zie tegenwoordig veel auto's met rode letters en cijfers

            je weet toch dat wij, belgische duikers, als we over Zeeland spreken het over "onze wateren" hebben. Dat ook Schouwen daarbij hoort is natuurlijk meegenomen. Woensdag ben ik weer daar :-)

            je foto's kan ik best van genieten hoor maar in het echt blijft het toch leuker :-)
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

            Comment


            • #7
              Re: Wildspoor

              Prachtig goudgeel onderaan.
              Beetje spijtig van de fletse lucht.

              Comment


              • #8
                Re: Wildspoor

                Wel na die reclame krijg ik zin om daar eens te fietsen in die omgevng die je hier mooi in beeld brengt
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: Wildspoor

                  Boeiende foto owv dat wildspoor, een educatieve weergave. Ik ga eerlijk zijn he Johan maar het oranje lijkt wat te verzadigt om nog realistisch te zijn, ik heb het zelf even verlaagt en dat geeft een rustigere weergave
                  Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                  Groeten
                  Kurt

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wildspoor

                    Bedankt voor het kijken en reageren.
                    Dat de lucht niet zo interessant is, vind ik bij een dergelijk minimalistisch werkje juist een pluspunt. Vette wolken zouden alleen maar een extra onderwerp opleveren.
                    @ Kurt: Ik denk dat je gelijk heb. Het was nog vroeg, maar wellicht was ik een beetje "doorgeschoten". Kijkt een stuk lekkerder. Het geeft ook een fraaie sfeerverandering.
                    Bedankt voor de tip. De update staat er nu onder.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wildspoor

                      Mhhh, update misschien wat meer realistisch, maar toch vind ik de kleurtjes in het origineel prettiger kijken.
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wildspoor

                        ik ga ook voor de up ,knappe foto en goed opgemerkt Johan
                        lopen daar leeuwen of tijgers of zo

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wildspoor

                          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                          ik ga ook voor de up ,knappe foto en goed opgemerkt Johan
                          lopen daar leeuwen of tijgers of zo
                          erger, ollanders !
                          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wildspoor

                            Het blijft verbazend wat Zeeland te bieden heeft.
                            Mijn voorkeur gaat naar de update o.w.v. de meer realistische kleuren
                            www.photo-rudi.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wildspoor

                              Heel erg mooi
                              Peter
                              mijn website : klik

                              Comment

                              Working...
                              X