Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- Facing all the Misery of this World...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] - Facing all the Misery of this World...

    .


    .
    Last edited by fotodan; 5 augustus 2017, 19:18.

  • #2
    Re: - Facing all the Misery of this World...

    Mooie kleurtjes en lekker over the top. Concept spreekt me zeker aan.
    En ja, die gezichtsuitdrukking past hier wel.
    Groetjes,
    Dominic

    Comment


    • #3
      Re: - Facing all the Misery of this World...

      Doe zo maar verder, een eigenzinnig concept waaraan je werkt en de boodschap in het beeld tracht mee te geven. Artistiek werk
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: - Facing all the Misery of this World...

        Mooie, vooral qua opzet, make-up en pose.
        Proficiat zowel aan de fotograaf en het model.
        (Mijn mening over de catch-lights blijft wel twijfelachtig)

        Comment


        • #5
          Re: - Facing all the Misery of this World...

          heel erg lange vingers - versterkt door de Make-UP.
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: - Facing all the Misery of this World...

            Iedereen heel bedankt voor het kijken, en en reacties !

            D.

            Comment


            • #7
              Re: - Facing all the Misery of this World...

              Typisch een fototitel van gNo, en dan komt fotodan ermee haha, totaal anders dan ik dan had verwacht. Die ringflitser zie ik hier wel meer, afschuwelijk in zo'n overigens prachtig beeld.
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

              Comment


              • #8
                Re: - Facing all the Misery of this World...

                Toch wel een klasse apart. Ringflits als struikelblok begrijp ik niet bij vorige commentaren van geeerde fotografen.....indien hier niet, wanneer dan wel? Uit de handel nemen, die ringflits?
                Die HOF doet er niet toe als dit werk er niet instaat. Velen posten hier niet meer.....mijn laatste naaktwerk met cgi zou hier belachelijk gemaakt worden, maar daniel blijf dapper doorgaan
                Last edited by ineedair; 7 augustus 2017, 22:32. Reden: Hof
                My Website : http://www.ineedair.org
                Music / Painting / Motion Graphics / Image
                Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                Comment


                • #9
                  Re: - Facing all the Misery of this World...

                  Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                  Toch wel een klasse apart. Ringflits als struikelblok begrijp ik niet bij vorige commentaren van geeerde fotografen.....indien hier niet, wanneer dan wel? Uit de handel nemen, die ringflits?
                  Die HOF doet er niet toe als dit werk er niet instaat. Velen posten hier niet meer.....mijn laatste naaktwerk met cgi zou hier belachelijk gemaakt worden, maar daniel blijf dapper doorgaan
                  Vind jij die flits mooi dan? Het eerste wat ik bij zo'n beeld zie, en ik blijf er naar kijken, zonde van het klasse-werk van Fotodan.
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

                  Comment


                  • #10
                    Re: - Facing all the Misery of this World...

                    Vind jij die flits mooi dan? Het eerste wat ik bij zo'n beeld zie, en ik blijf er naar kijken, zonde van het klasse-werk van Fotodan.
                    Ach Henk,... je hebt catchlights die vierkantig zijn, langwerpig, met een grid erin, de volledige softbox, een snoot, een raam erin, de zon erin, enz...
                    En hier is het een ring, en daar val je over ?
                    En zoals ineedair zegt, moet die dan de vuilbak in ?

                    Voor mij absoluut niet, omdat ik hiermee ook dit typisch licht verkrijg... en ik dit licht ook maar in ongeveer 3 of 4 % van mijn foto's gebruik.

                    Natuurlijk ieder zijn smaak, en das normaal maar ik zeg toch nooit over jou foto's :
                    "toch heel spijtig dat je steeds met die oubollige, onnozele, antieke, verouderde lenzen blijft werken, heel spijtig van het klasse werk van Henk "

                    Dus nee Henk, dat zeg ik nooit over je werk, dat ik steeds apprecieer, en je reeds meermalen gemeld heb

                    Have a nice day ! and keep up the good work !

                    Comment


                    • #11
                      Re: - Facing all the Misery of this World...

                      Oei, ik schrik, dat zo'n simpele opmerking die ik al zo lang voor me heb gehouden, zo'n reactie geeft. Was echt niet mijn bedoeling om daarmee iemand op zijn tenen te trappen...
                      Ik vind ook niet dat zo'n opmerking gekwalificeerd moet worden als 'vallen over' waar ik ook zeg 'in zo'n overigens prachtig beeld'. Mijn gevoel hierbij
                      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                      (BD1383NL)

                      Comment


                      • #12
                        Re: - Facing all the Misery of this World...

                        Henk, ik ben absoluut niet op mijn tenen getrapt hoor... wees gerust Ik zeg duidelijk ieder zijn smaak,
                        en die kan en mag verschillen.

                        Ik vind gewoon deze belichting een goede " tool " , die past in een klein deel van mijn werk

                        Net zoals jij Petzvals en weet ik nog meer gebruikt...persoonlijk vind ik het super dat er nog steeds zoveel
                        verschillende manieren van fotograferen en belichten bestaan !

                        Stel je voor zeg, ik belicht 1/ 160 sec, jij belicht een halve minuut, en we bekomen alle twee boeiende beelden ! Fantastisch toch !!!!

                        D.

                        Comment


                        • #13
                          Re: - Facing all the Misery of this World...

                          over de ringflits... ik zie dit graag.

                          foto vind ik best top.

                          Als ik mierenneuker mag spelen. Make up aan de nagels is niet 100%.
                          A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                          Comment

                          Working...
                          X