Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bloemetjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] bloemetjes

    eens geen landschap maar wel natuur
    [IMG]IMG_1774kopie by hobbyfotograaf Patrick, on Flickr[/IMG]
    EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
    https://sites.google.com/view/pdh65/

  • #2
    Re: bloemetjes

    Tja, dit val bij mij niet meer onder "landschap".

    Persoonlijk had ik dan toch net zolang om het onderwerp heen gedraaid om de rechterhoek op te vullen met iets vrolijks. En herhaling in de achtergrond van de bloemekes te verkrijgen.

    De groentinten stribbelen aardig tegen, het complementeert niet.

    Comment


    • #3
      Re: bloemetjes

      Vind dit niet onaardig door de vrolijkheid van de kleuren en de compo.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: bloemetjes

        Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
        Tja, dit val bij mij niet meer onder "landschap".
        dit forum noemt duidelijk "NATUUR" en landschap !! dus ook niet landschappen mogen in deze groep!
        EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
        https://sites.google.com/view/pdh65/

        Comment


        • #5
          Re: bloemetjes

          Van mij mag die best hier gepost worden, valt voor mij inderdaad wel onder natuur....Over de foto: De bloemetjes komen mooi los van de achtergrond door de kleine DOF, en compo met de diagonale lijn ook mooi..
          Vind de foto alleen in zijn geheel niet echt scherp, je kunt zien waar de focus ligt, maar m.i.z had het daar wel scherper moeten zijn.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: bloemetjes

            persoonlijk vind ik het licht te hard ,ook ontbreekt wat scherpte ,het exif kan ik niet zien maar ik denk dat je hier een te klein diafragma hebt gebruikt wat de achtergrond heel druk maakt ,en natuurlijk mag je deze hier plaatsen

            Comment

            Working...
            X